Blogia

CRONISTA DE GATA DE GORGOS

ELS DRONS DELS ESTUDIANTS DE GATA ESTARAN A L'EDUCATIVA II FIRA AÈRIA D'ELX

ELS DRONS DELS ESTUDIANTS DE GATA ESTARAN A L'EDUCATIVA II FIRA AÈRIA D'ELX

La regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Gata, a través de El Caleidoscopio i la Universitat Miguel Hernández d’Elx, participa en la II Edició de la Fira Aèria, un projecte educatiu que el seu objectiu és que joves d’entre 12 i 18 anys aprenguen a construir drons amb una fi social. En el projecte, que compta enguany amb un pressupost de 50.000 euros, participen 2500 alumnes de més de 50 instituts de les províncies d’Alacant, Murcia, València i Castelló. Per part de l’Ajuntament de Gata de Gorgos, participa l’IES Matemàtic Vicent Caselles Costa.

La Fira Aèria és una proposta que cerca fomentar l’apoderament tecnològic de joves estudiants d’ESO i Batxiller mitjançant la construcció d’un dron i la reflexió sobre la tecnologia en conjunt com a eina social de l’activitat humana. També cerca imaginar el futur aeri mitjançant l’ampliació de coneixements i habilitats en un espai d’aprenentatge i creació inclusiu i cooperatiu per a adolescents.
La primera etapa del projecte és la formació dels prop de 100 professors inscrits. Una vegada finalitzat el procés de formació dels mestres implicats, aquests s’encarregaran de guiar als seus alumnes en el desenvolupament d’un projecte que començarà amb una revisió històrica dels models de les relacions entre tecnologia i la societat. Continuarà amb una introducció a la teoria del vol i finalment se centrarà en el disseny i construcció d’un dron, que haurà de realitzar activitats de benefici comú per a l’entorn local.

 Com a colofó, a mitjan mes d’abril de 2016 es convocarà a tots els centres participants a presentar els seus treballs en La Fira Aèria, un esdeveniment que tindrà lloc en el Pavelló d’Esports de la Universitat Miguel Hernández d’Elx. Ací els participants hauran de dissenyar i construir els Stands on mostrar a la resta de participants les bondats socials i artístiques dels seus artefactes voladors.
La concepció, estructura i posada en pràctica de la Fira Aèria és a càrrec de l’empresa de divulgació especialitzada en ciència i innovació El Caleidoscopio.

FONT: Departament de Premsa. Ajuntament de Gata.

GATA, AJUNTAMENT: HUI DIJOUS 12 I DIMARTS 12, INFORMACIÓ SOBRE EL PROGRAMA DE GRATUÏTAT DELS LLIBRES ESCOLARS

GATA, AJUNTAMENT: HUI DIJOUS 12 I DIMARTS 12, INFORMACIÓ SOBRE EL PROGRAMA DE GRATUÏTAT DELS LLIBRES ESCOLARS

La regidoria d'Educació de l'Ajuntament de Gata ha comunicat que, amb la intenció d'informar a les famílies sobre el programa de gratuïtat de llibres de text, Xarxa Llibres, la regidora Mª Elena Rodríguez, convoca per aquesta vesprada, dijous 12 de novembre, a les 20h al menjador escolar als pàres/mares o familiars d'escolars de Primària.

La reunió per a les famílies dels alumnes d'ESO i FP básica serà dimarts 17 de novembre a les 20:30h al Centre Social.

FONT: Ajuntament de Gata de Gorgos.

GATA: L'AJUNTAMENT LLANÇA UNA NOVA CAMPANYA DE CONCIENCIACIÓ PER ALS CIUTADANS (Ecoparc)

GATA: L'AJUNTAMENT LLANÇA UNA NOVA CAMPANYA DE CONCIENCIACIÓ PER ALS CIUTADANS (Ecoparc)

Amb unes imatges que parlen per si soles, impactants per la vulnerabilitat de les normes mediambientals, per la mala concienciació de la gent, tant de dins del casc urbà com dels camins del terme, l'Ajuntament de Gata de Gorgos ha tornat a insistir en el servei gratuït de l'ECOPARC de les Alcolaies, enfront del camp de vol, per a que no ocórrega el que mostren les imatges.

Amb la pregunta i resposta: "És aquest el poble què volem? Entre tots ho podem canviar. Gràcies per col·laborar!!" l'ajuntament recorda que l'ecoparc està oberta tots els dies, menys diumenge. Horari d'hivern: Dilluns a divendres té l'horari de 9 a 14 hores matí i de 15,30 a 17,30 les vesprades. Dissabte: 9 a 14 hores.

CAL CONCIENCIAR-NOS TOTS, CAL TINDRE UNA GATA MÉS NETA.

FONT: Foto cartell Ajuntament Gata.

ELECCIONS GENERALS, 20N, BOP: LLOCS OFICIALS I PÚBLICS (Gata)

ELECCIONS GENERALS, 20N, BOP: LLOCS OFICIALS I PÚBLICS (Gata)

Ahir dimarts dia 10 de novembre, es publicava al Butlletí Oficial de la Província (BOP), la Relació de locals oficials i llocs públics que es reserven per a la realització gratuïta d’actes de campanya electoral per a les pròximes eleccions generals del 20 de desembre.

Dins de la Junta Electoral de la Zona de Dénia, pel que respecta a GATA DE GORGOS, ve determinat de la següent manera:

GATA DE GORGOS: LOCALS OFICIALS I LLOCS PÚBLICS (utilitzables tots els dies i hores, prèvia petició):

- Plaça Nova. Lloc Obert. Aforo 1.000 persones.

- Passeig d’Alacant. Lloc Obert. Aforo 1.000 persones.

- Parc de l’Arraval. Lloc Obert. Aforo 1.000 persones.

- Sala Edifici Polivalent. Lloc tancat i cobert. Aforo 70 persones.

- Parc de la Font del Riu (marge dret i marge esquerre del riu). Lloc obert. Aforo: 3.000 persones.

- Saló d’Actes del Centre Social. Lloc tancat. Aforo 100 persones.

- Terrassa del Centre Social. Lloc Obert. Aforo: 250 persones.

- Pista coberta del CP Stm. Crist. Lloc tancat i cobert. Aforo: 500 persones.

- Pati Entrada del CP. Stm. Crist. Lloc tancat, descobert. Aforo: 1.500 persones.

- Placeta de Sant Antoni. Lloc obert. Aforo: 150 persones.

ESPAI PER A PROPAGANDA:- Valla publicitària * en Plaça Nova. 30 metres.

Es refereix als taulers que es posen tradicionalment al centre de la plaça.

Precisament, hui dimecres 11 es publica al diari LAS PROVINCIAS l’article referent a aquesta publicació del BOP d’Alacant. Titula el diari: "Dénia tendrá 462 farolas y 277 metros de vallas para que los partidos pongan su propaganda". Al subtítol: "La comarca dispondrá de un centenar de lugares públicos y locales para actos de campaña de cara a las elecciones generales de diciembre". Mal interpretat el lloc comenta el diari: "La única valla de Gata destinada a material de la campaña tendrá 30 metros y estará en la Plaça Nova...", quan ja he dit que es referix la Junta als taulers que es posen sempre a cada elecció. Pel que fa als llocvs tancats o oberts, també destaca a Gata: "Dentro del listado de la Junta Electoral de Zona de Dénia, los lugares con mayor aforo aparecen en Gata. Allí, el parque de la Font del Riu puede dar cabida a 3.000 personas. Con la mitad aparece el patio de entrada del colegio Santísimo Cristo y se alcanzan las 1.000 en la Plaça Nova, el parque del Arraval y el paseo de Alacant".

Com ja vaig avançar i degut al caràcter històric, de cròniques i de contar la vida del poble a nivell social, cultural, etnogràfic, de records,...sols publicaré referent a aquestes eleccions i a totes les informacions oficials, com aquesta del BOP o resultats, de cap manera sondeigs, enquestes, comentaris, ni res paregut.

FONT: BOP dia 10-11-2015 / diari LAS PROVINCIAS, 11-11-2015.

DIUMENGE 6 DE DESEMBRE, II CURSA DE LA DONA A GATA. Tindrà caràcter solidari

DIUMENGE 6 DE DESEMBRE, II CURSA DE LA DONA A GATA. Tindrà caràcter solidari

El pròxim dia 6 de desembre, diumenge, serà una festa dedicada a les dones a Gata. El Club Atletisme Gata i l'Ajuntament de Gata de Gorgos organitzen una carrera o caminata de la Dona, la II Cursa de la Dona. Començarà a les 10 del matí i s'eixirà i arribarà al carrer Grup Escolar. Hi haurà una distància de 5,5 kilòmetres. La cursa tindrà un caràcter solidari, donat que en el moment de la inscripció es pagaran 5 euros, ja que una part de la recaptació anirà destinada a l'associació CARENA, Associació pel suport i ajuda en el tractament del càncer i altres enfermetats greus. Es podeu inscriure per internet a Somesport, al departament de premsa de l'Ajuntament o a Esports Colau. Les 500 primers inscrites podran disposar del regal del final de la cursa.

Ja anirem sabent més coses de la cursa, a mesura que s'aprope la data.

FONT: Atletisme Gata. Cartell cursa.

DEMÀ DIMECRES 11, L'IES DE GATA PRESENTA UN INTERESSANT PROJECTE: alumnes tutors d'alumnes

DEMÀ DIMECRES 11, L'IES DE GATA PRESENTA UN INTERESSANT PROJECTE: alumnes tutors d'alumnes

L’Institut d’Ensenyament de Secundària (IES) "Matemàtic Vicent Caselles Costa" de Gata de Gorgos, amb el recolzament de la regidoria d’Educació, presenta demà dimecres 11 de novembre a les 20 hores al Centre Social Integrat (CSI), el programa TEI (tutoria entre iguals) als pares dels alumnes de Primer i Tercer de l’ESO. 

Es tracta d’un projecte en el qual els alumnes de Tercer són els tutors dels de Primer per resoldre conflictes entre ells. El professorat sols intervindrà si falla la mediació entre ells.

Un projecte este més que interessant que pot apuntalar més l’amistat, el respecte i altres valors necessarias per als joves de hui en dia.

FONT: Ajuntament de Gata / IES "Matemàtic Vicent Caselles Costa".

SIS ATLETES DEL C.A. GATA PARTICIPEN EN EL IV GRAN FONS D'ONDARA

SIS ATLETES DEL C.A. GATA PARTICIPEN EN EL IV GRAN FONS D'ONDARA

El millor classificat va ser Joan Jaume Torres, que arribà el 23

Torres i Ferrer van fer sisé de la seua categoria

Un total de sis atletes del Club Atletisme Gata van participar aquest diumenge al IV Gran Fons d’Ondara, fent un total de 15 kilòmetres. JOAN JAUME TORRES OLIVER va quedar el 23 de la general i sisé de la seua categoria amb un temps de 1 hora i 11 segons.

Al lloc 100 arribà FRANCESC FERRER MULET (també sisé de la seua categoria); més enrere van arribar PEPE PEDRÓS MONFORT, BATI PEDRO SALVÁ, VICENTE RAMIRO PUCHALT i JUAN PABLO BATALLER ARIAS.

A la foto vegeu a Juan Pablo i Cacho en plena carrera.

FONTS: Informació "somesport" / Foto: María Rosa Zaragoza.

GATA: L'AJUNTAMENT S'AFEGEIX A LA REPULSA CONTRA L'ASSASSINAT DE LES ÚLTIMES TRES DONES A ESPANYA (Llíria i Córdoba)

GATA: L'AJUNTAMENT S'AFEGEIX A LA REPULSA CONTRA L'ASSASSINAT DE LES ÚLTIMES TRES DONES A ESPANYA (Llíria i Córdoba)

L’Ajuntament de Gata ha volgut mostrar aquest matí la seua repulsa per l’assasinat de tres dones a Llíria i Baena (Córdoba), quasi coincidint contra la Marxa i el dia contra la violència masclista, que com sabeu va ser divendres dia 7. Regidors i treballadors han eixit a les portes del consistori a mostrar el seu recolçament a les víctimes i el seu rebuig als assassinats.

Foto de Ajuntament Gata de Gorgos.

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies (FVMP) havia convocat a totes les entitats locals de la Comunitat Valenciana a tres minuts de silenci a les 12 del migdia, en senyal de comdena pels dos assassinats masclistes.

FOTOS: Ajuntament de Gata.

HISTÒRIA LOCAL: Recordant la sequera de l'estiu de 1982

HISTÒRIA LOCAL: Recordant la sequera de l'estiu de 1982

Hui m’ha facilitat una de les usuàries del blog, Elisa Pedro Segura, un document que ja és història del poble, de fa 33 anys. La sequera que es va produir a l’estiu de 1982 va provocar que l’alcalde d’aleshores Eduardo Adolfo Mulet Salvá emetera un bandol advertint del ús racionalitzat de l’aigua.

Resumint un poc, al bandol se senyala "la extraordinaria sequía existente y la disminución de los caudales de agua". També parla de la reunió entre l’ajuntament i l’empresa "que suministra actualment el agua".

Es van prendre mesures importants, com el "máximo ahorro del agua", que no es podien omplir ni piscines, ni basses, ni depòsits per a bany o rec, "mientras dure esta sequía". Es feia notar que es repararien totes les avaries que es trobaren i es pujava l’import del metre cúbic d’aigua. L’ordenança deia "en casos de sequía". El preu era de 22 pessetes el metre cúbic.

Un document que reflexa la sequera de fa 33 anys, quasi pareguda a la d’enguany que per sort pareix que s’ha parat per les últimes pluges.

FONT: document facilitat per Elisa Pedro Segura.

EL GORGOS GRAN CAU A SAN GABRIEL (3-0)

EL GORGOS GRAN CAU A SAN GABRIEL (3-0)

Una llàstima, però no ha pogut fer res. En partit matinal, el GORGOS aficionat, el primer equip dels gaters, s’ha desplatzat a San Gabriel per a jugar contra el Racing San Gabriel A. 3 a 0 han guanyat els alacantins i el Gorgos està en posicions baixes. És l’onzé amb sols set punts. Ha jugat vuit partits, 2 els ha guanyat, un empat i cinc derrotes. Té 11 gols a favor i 19 en contra.

FONT: Foto Helena PH. Informació: FFCV.

EL GORGOS JUVENIL SEGUEIX COLÍDER, DESPRÉS D'UNA GRAN VICTÒRIA A TEULADA (1-4)

EL GORGOS JUVENIL SEGUEIX COLÍDER, DESPRÉS D'UNA GRAN VICTÒRIA A TEULADA (1-4)

Un gol li separa dels mateixos dígits que el Ciudad de Benidorm B

Cau (3-0) el GORGOS INFANTIL a Calp, però guanya el GORGOS CADET a la ciutat del Penyal

El GORGOS JUVENIL ha obtés una gran victòria al Ricardo Benavent de Teulada. Ha guanyat i golejat a domicili. 1 a 4 ha estat el resultat final. Per tant, segueix colíder amb el Ciudad de Benidorm B, que ha guanyat el seu partit a casa (3-2) front al Calp. Mirant els dígits de les vuit jornades, els dos tenen acabada aquesta 21 punts. Set partits guanyats i un perdut. Tindrà més gols a favor el Gorgos 29 per 24 el Ciudad de Benidorm B, però tenen més gols en contra els de Gata, ja que en sumen 13 i els de la Marina Baixa sols tenen 7 en contra, per tant la diferència de gols és 17 el Benidorm i 16 el Gorgos. 

GORGOS CADET

El GORGOS CADET, que juga al grup I de Segona Trofeu "Coca Cola" d’Alacant el seguiré des de hui tots els dissabtes. Hui ha guanyat 0 a 3 a Calp a la quarta jornada. Està el sisé amb 7 punts, ja que ha guanyat dos partits, empatat un i perdut un. Té 7 gols a favor i dos en contra.

GORGOS INFANTIL

Des de hui, també faré el seguiment dels partits del GORGOS infantil. Hui s’ha jugat la quarta jornada i ha caigut 3 a 0 a Calp. Per ara té 6 punts i es troba el seté de la taula del grup I d’Alacant de Segona Infantil. Dels 4 partits jugats, n’ha guanyat dos i n’ha perdut dos. é 9 gols a favor i 11 en contra.

A la fotografia de Helena PH, el GORGOS JUVENIL el día de la presentació.

FONT: FFCV.

GATA: COMENCEN ELS ACTES CECILIANS 2015, AMB LA REPARTIDA DE PROGRAMES

GATA: COMENCEN ELS ACTES CECILIANS 2015, AMB LA REPARTIDA DE PROGRAMES

S’incorporen enguany a la banda deu joves, set xiques i tres xics

Hui s’han repartit pel poble els programes de Santa Cecília 2015

Els actes duraran fins el dia 27; el diumenge 22 serà el dia gran

(ACÍ TENIU EL VÍDEO DE LA REPARTIDA DEL DISSABTE 7, PUNXEU)

Hui dissabte dia 7 de novembre, a les 10,30 del matí, han començat els actes en honor a la patrona de la música SANTA CECÍLIA 2015 a Gata de Gorgos. S’han repartit els llibrets pels comerços col·laboradors. La Xarangata ha animat el recorregut. Al respecte, vos diré que el que escriu, torna a col·laborar amb un escrit com a CRONISTA OFICIAL DE GATA. Vaig recopilar totes les actuacions de la banda als carrers i places del nostre poble. L’article de tres fulles i sis fotografies es titula: "Els concerts de la Unió Musical s’escolten en places i carrers de Gata". En dies veniders vos posaré l’enllaç a l’escaneig del mateix.

Els actes continuaran divendres i dissabte 13 i 14. El dissabte serà el dia d’arreplegar els nous deu músics, que els podeu recordar a la fotografia de dalt. Els actes més importants s’esdevindran la següent setmana, dissabte 21 i diumenge 22. Dissabte nit serà el tradicional sopar de gala i diumenge la festivitat de la patrona.
A la fotografia, els deu nous músics de la banda de Gata.

FONT: Foto i vídeo, Banda Unió Musical de Gata.

GATA: SUPORT CONTRA LA VIOLÈNCIA MASCLISTA

GATA: SUPORT CONTRA LA VIOLÈNCIA MASCLISTA

L'Ajuntament de Gata ha penjat a la Casa Consistori la pancarta amb el lema "Contra les violències masclistes", tal com recollia la moció aprovada pel plenari el passat divendres, donant suport a la marxa de hui dissabte, 7 de novembre, a Madrid.

FONT: Ajuntament de Gata.

GATA: EDUCACIÓ TRACTA ANNEXIONAR TERRENYS DOTACIONALS A L'INSTITUT

GATA: EDUCACIÓ TRACTA ANNEXIONAR TERRENYS DOTACIONALS A L'INSTITUT

La regidora d'Educació, María Elena Rodríguez, s'ha reunit aquesta setmana amb el cap de Serveis Educatius de la Conselleria, Javier Pastor; la inspectora, Emma Cazorla; i la directora de l'IES Sara Colechà per tractar el tema de l'annexió de terrenys dotacionals al centre de secundària.

FONT: Informació i foto, Ajuntament Gata.

GATA: ENRIC PELLICER PRESENTA EL SEU LLIBRE A LA BIBLIOTECA

GATA: ENRIC PELLICER PRESENTA EL SEU LLIBRE A LA BIBLIOTECA

Ahir vesprada, l’escriptor valencià Enric Pellicer va presentar el seu llibre "Enllà del Mar" a la biblioteca pública municipal de Gata de Gorgos. Va estar molt ben acompanyat i a la gent li agradà la combinació invitats-cantautor i escriptor. A la guitarra i veu es va poder escoltar a Andreu Valor. Junt amb Pellicer, el van acompanyar Natàlia Pons, gatera i component del grup "Pupiles Dil·latives" i Joan Palomares del grup "Prozak Soup".

Foto de Biblioteca de Gata de Gorgos.
Foto de Enric Pellicer.
 
FONT: Foto Biblioteca Gata.

 

EL GORGOS JUVENIL VIATJA A TEULADA: tercer contra segon

Hui dissabte 7 de novembre a Teulada, a les 17 hores, hi haurà un partit més que interessant a la categoria de Segona Juvenil. S'enfronten el F.C.Teulada Moraira "A" contra el GORGOS C.F. Els teuladins són tercers a dos punts del Gorgos, que són segons amb 18 punts. Si el Benidorm A, colíder amb el Gorgos, perd o empata a la seua eixida a Gandia i el Gorgos trau bon resultat al Ricardo Benavent de Teulada, els gaters juvenils poden posar-se líders.

IMATGES CURIOSES: Que bonic es mostra el Montgó!!

IMATGES CURIOSES: Que bonic es mostra el Montgó!!

(FEU MÉS GRAN LA IMATGE. PUNXEU ACÍ)

De sempre, el Montgó ha encisat a totes i tots els veïns dels pobles que l’envolten, als visitants que dia a dia gaudixen del seu encant. El pedrot, el pare Montgó, està ahí trencant vents, aigües, núvols, està girant tormentes, saludant a la mar. Gata, Jesús Pobre, Xàbia, Dénia, Pedreguer, els pobles que més l’estimen, viuen i dormen al costat d’ell. Diuen que pareix un elefant sentant, altres li diuen a la fotografia que vos he posat el Cap Gros del Montgó. Ara, a la tardor, després d’un bon ruixat s’ha netejat i així es veia aquest matí des de la Font d’Andó, és el vell Montgó, el sempre Montgó.

GATA: NOVA EDICIÓ DE BENVINGUTS A LA BIBLIOTECA

GATA: NOVA EDICIÓ DE BENVINGUTS A LA BIBLIOTECA

Els més menuts del poble acudixen amb les seues mares i pares a la biblioteca pública municipal

(PODEU FER MÉS GRAN LA FOTOGRAFIA, PUNXANT ACÍ)

Una nova convocatòria de l'activitat Benvinguts a la Lectura que s'organitza des de la Biblioteca de Gata de Gorgos es va realitzar el passat divendres 30 d'octubre.
Les mares i pares, que prèviament havien rebut una invitació per part de la Biblioteca, acudiren per gaudir d'una estona amb altres recent nascuts i conéixer de primera mà la Bebeteca que la Biblioteca de Gata posa a la seua disposició per fomentar des de ben menuts el gust per la lectura i els llibres.

La Regidora de Cultura, Maria Elena Rodríguez, explicà els beneficis que la lectura aporta als menuts icom d'important és familiaritzar-los des de bebes amb els llibres i la Biblioteca.
La Biblioteca per la seua part els va donar el seu primer carnet de lectors als xiquets i xiquetes i els feu entrega d'un llibre adequat per a ells com a regal i benvinguda al món de la lectura.

Per finalitzar l'acte es feren una fotografia tots junts per recordar aquest dia i pogueren estar mirant contes i jugant en la bebeteca habilitada per a ells.

FONT: Biblioteca Pública Municipal, Gata de Gorgos.

LA REGIDORIA DE DESENVOLUPAMENT CONVOCA EL II PREMI EMPRESARIS DE GATA

LA REGIDORIA DE DESENVOLUPAMENT CONVOCA EL II PREMI EMPRESARIS DE GATA

La regidoria de Desenvolupament Local de l’Ajuntament de Gata ha convocat la segona edició del Premi Empresaris de Gata amb l’objectiu de dinamitzar l’economia local i reconèixer la tasca de comerciants, empresaris i professionals de la localitat.

La convocatòria va ser presentada ahir per la regidora de Desenvolupament Local, Àngels Soler; la tècnic de Creama Gata, Rosa Alemany; els dos formadors que assessoraran als participants, Juan Pablo Signes i Gustavo Beltrami; i la presidenta de Comerç de Gata, Paqui Signes.

Àngels Soler va explicar que es pretén que els empresaris locals es plantegen la possibilitat de reinventar-se i formar-se per millorar el seu negoci.

Els participants rebran, del 10 al 18 de novembre, diferents sessions d’assessorament  tant en grup com individualment que els permetrà preparar el seu projecte a l’hora que es formen.

La presentació de projectes es realitzarà en l’acte final que tindrà lloc a l’Edifici Polivalent dissabte 21 de novembre i on un jurat especialitzat valorarà els projectes i donarà a conèixer l’empresa guanyadora.

Entre les novetats de la present edició, la regidora va explicar que es donarà un sol premi al millor projecte presentat.  A més a més, cada participant serà valorat per un jurat especialitzat però també es tindrà en compte la valoració del públic present en l’acte de dissabte 21 de novembre.

La dotació del premi és un distintiu per a l’empresa, una campanya de promoció comarcal un estand gratuït a Fira Gata al Carrer.

Les inscripcions es poden presentar fins al 10 de novembre a l’oficina de Creama Gata.

Foto de Ajuntament Gata de Gorgos.

FONT: Fotos i text, Gabinet de Premsa, Ajuntament de Gata.

DEMÀ DIJOUS 5, NOVA OPORTUNITAT PER A DONAR SANG

DEMÀ DIJOUS 5, NOVA OPORTUNITAT PER A DONAR SANG

Es fa necessari i moltes vegades urgent. Com és habitual tots els primers dijous del mes, demà dijous dia 5, de 17 a 20,30 al Centre Social Integrat, podeu acudir. Teniu una altra oportunitat per a donar sang, líquid que salva vides. Recordeu-ho i afegiu-se al col·lectiu de donants de sang que ja té Gata i que necessita augmentar donació a donació.