Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

FOTOGRAFIES ANTIGUES (Gata en el record) -955, la d'ahir dia 25-

FOTOGRAFIES ANTIGUES (Gata en el record) -955, la d'ahir dia 25-

Anem retallant fins el dia 9 de gener que publicaré mil fotografies antigues al blog. Torna la sèrie de fotos de la col·lecció de Jaume Signes-Costa Mulet, Jaime "de Concepció". Els xiquets, sempre els xiquets. Són ells la inocència quan juguen i els de la foto ho feien en qualsevol lloc i racó. Ací al voltant unes engronsadores. Ahí estan els xiquets de Jaime i d’altres dos o tres famílies. Alguns germanets, altres cosinets. Tots amb les caretes de finals dels anys seixanta.

Comenta Cristina Signes que "la foto està feta a la caseta del meu güelo "Paco Silvestra" i els altres xiquets i xiquetes són els fills de Paco "Maricarlos" i les filles de Tonica "Silvestra". Jo estic ahí amb dues cues!!.". Gràcies a Cristina per complimentar la foto.

2 comentarios

CRONISTA DE GATA -

Gràcies Cristina per les explicacions a la foto. Ho complemente.

Cristina Signes -

La foto està feta a la caseta del meu güelo "Paco Silvestra", i els altres xiquets i xiquetes son els fills de Paco Maricarlos i les filles de Tonica "Silvestra" . Jo estic ahí amb dues cues!!