Blogia

CRONISTA DE GATA DE GORGOS

COMENÇA LA SETMANA DELS MAJORS, AMB UNA XERRADA SOBRE LA DIABETES

COMENÇA LA SETMANA DELS MAJORS, AMB UNA XERRADA SOBRE LA DIABETES

Esta vesprada ha començat la setmana dels majors. La primera activitat ha estat una xarrada sobre la diabetes. La ponent, la Dra Ma Teresa Pedro Font, ha explicat l'origen de la diebetes, com detectar-la, i sobre tot com tractar-la. El regidor de cultura Juan Pedrós ha agraït la seua col.laboració regalant-li uns llibres de Gata. Des de l'Ajuntament de Gata s'ha animat a tots els majors a seguir gaudint de totes les activitats.

A la fotografia teniu un moment de la xerrada.

FONT: Text i foto Ajuntament de Gata.

AHIR, A LA FONT DEL RIU, FESTA I ACTUACIÓ DE LES DANSES ( i II )

AHIR, A LA FONT DEL RIU, FESTA I ACTUACIÓ DE LES DANSES ( i II )

(PODEU FER MÉS GRAN LA COMPOSICIÓ, PUNXANT ACÍ)

El carrer Lepanto es va convertir anit, després de la processó a Sant Joan, patró del barri La Font del Riu, en un escenari inprovisat per a ballar les danses. El grup de danses local "La Llata" va oferir varies actuacions, començant per les menudetes, seguint per les joves i després pels majors, homes i dones. La gent que assistia a l’acte va gaudir de l’espectacle oferit pels gaters que aprenen este art popular.

A la composició fotogràfica teniu el tram final de la processó i les diverses actuacions del grup de danses "La Llata".

FONT: Fotos Vero Vives.

AHIR, FI DE FESTA (MISSA I PROCESSÓ) A LA FONT DEL RIU ( I )

AHIR, FI DE FESTA (MISSA I PROCESSÓ) A LA FONT DEL RIU ( I )

(PODEU FER MÉS GRAN LA COMPOSICIÓ, PUNXANT ACÍ)

No han acabat, divendres 28 clouran les festes del barri, degut a la pluja de divendres passat que va obligar a suspendre la discomòbil. Però, ahir per la vesprada van ser els actes amb més gent, on s’ajunta molta gent del poble. A les vuit de la vesprada es va celebrar la missa solemne de campanya al mig del carrer Lepanto amb l’assistència de les autoritats, regines i dames infantils i majors, xiqueta i xiquet de Primera Comunió del barri, i gent de totes parts del poble, quasi 200 personas. La missa va ser concelebrada pel retor titular Don Francisco i els retors fills del poble Don Alberto i Don Vicente. Els cants els va posar la rondalla de Amics del Tercer Món, que seguixen fent una llavor molt bona, de solidaritat i musical per als xiquets i joves.

Després de la missa, va arribar la processó i tot seguit l’actuació de tots els components del grup de dances gater "La llata". Des de les menudetes fins als grans, van fer alguns balls que van ser molt aplaudits per la nombrosa gent que presenciava l’actuació. Després, es va servir un vi d’honor, posant punt i seguit a la festa, a l’espera de la discomòbil de divendres.

FONT: Fotos Cronista i Vero Vives.

ANIT, SUPERLLUNA PLENA I POTENT

ANIT, SUPERLLUNA PLENA I POTENT

La nit passada, del 23 al 24 de juny, es va produir un fenòmen molt curiós, astronòmicament parlant. Era la superlluna plena en la seua màxima intensitat, una lluna potent i molt lluminosa, rogosa, que es va poder veure per tot arreu. Convidava a banyar-se els peus a les dotze de la nit, com mana la tradició, amb eixa lluna.

Les imatges que podeu veure a la composició són de Sebastià Roig, que les va fer des d’Eivissa, i de Verónica Vives, que la va fer des del balcó de casa, a Gata. Si en teniu més i estan xules i voleu publicar-les, ja ho sabeu...

La lluna plena és una fase que normalment dues vegades al mes apareix, però anit no era una lluna plena qualsevol. Es tractava de la super lluna plena i roja, anit arribant al seu màxim esplendor.Completava el seu cicle i arribava a la seua totalitat. A més de ser lluna plena, durant estos dies ha estat més prop que de costum de la Terra, el que feia que es digués "superlluna". I més curiositats, com tot es calcula, anit un total de 356.991 kilòmetres separaven la Lluna de la Terra.

FONT: Fotos de Sebastià Roig i Vero Vives.

PER SANT JOAN, BACORES...Hui és el dia de Sant Joan Baptista

PER SANT JOAN, BACORES...Hui és el dia de Sant Joan Baptista

El calendari anual arriba al 24 de juny, data en la qual es celebra el naixement de Sant Joan Baptista. Des del blog CRONISTA DE GATA felicite a tots els Joan, Baptista i compostos d’estos, que n’hi ha molts a Gata.

I fent honor al refranyer popular i referit al santoral i als fruits, ací tenim el més popular de hui: "PER SANT JOAN BACORES, VERDES O MADURES, BACORES SEGURES". He capturar del facebook de Antonio Monfort la imatge de les bacores dins de la barxa feta amb llata, una mostra del que diu el refrany.

Anit va ser la més llarga de l’any i damunt vam gaudir d’una lluna plena potent i grandiosa. En pròximes entrades la veureu també com es veia des de Gata i des d’Eivissa, que està ahí al costat o millor dit ahí davant.

Anit també es va tancar la jornada festiva al barri de la Font del Riu. Missa, processó, actuació del grup de danses local "La Llata" i vi d’honor. També en una altra entrada faré el reportatge de la festa.I a més curiositats per a este dia, carregat d’història i tradicions.

Fogueres al poble del costat, Xàbia. Felicitacions a tots els xabiers. Fogueres a la capital de província, Alacant.

A més, si mireu el calendari han passat sis mesos i de hui a la Nit de Nadal hi ha just sis mesos. Els que gaudireu ahir del bany, segur que feieu honra al refranyer: "PER SANT JOAN, EL PRIMER BANY". També a les places i a voreta mar, els Focs de Sant Joan i banyar-se els peus. Els gaters van a l’Arenal i a la Grava de Xàbia a complir amb la tradició.Pel que fa al temps i a la metereologia "LA NIT DE SANT JOAN, LA MÉS CURTA DE L’ANY".

RECORDEM...UN ANY...DE BLOG, L'ANY PASSAT

AQUELL 24 DE JUNY DE 2012: "Hui és Sant Joan, patró del barri la Font del Riu", així començava el blog l’any passat i comence hui, un any després, el dia de la onomàstica dels joans, batistes, juanbes i demés. A "Imatges curioses" continuaven els carros gaters per les carreteres de la comarca fent la seua ruta. A "Sabieu...? publicava que en 1911 començà a gestar-se la carretera de Gata a Xaló. La foto antiga 802 també anava de la zona de la Font del Riu, el riu i la partida Planet, una imatge que ha canviat, i molt, la seua fisonomia, ja que té ara el nou pont urbà.

FOTOGRAFIES ANTIGUES (Gata en el record) -1.164-

FOTOGRAFIES ANTIGUES (Gata en el record) -1.164-

(PODEU FER LA FOTO MÉS GRAN, PUNXANT ACÍ)

Nova imatge de la història religiosa de Gata, però aquesta molt important, donades les personalitats que es concentraven a la imatge, sobre tot a la part de davant. La foto de hui i la que posaré demà són de la col·lecció de fotografies de Don Alberto Caselles, retor emèrit fill de Gata, que -com tots sabeu- va estar, entre altres llocs a Roma. Precisament allí està presa la fotografia al final dels anys 50 o principis del 60. A la de hui, està Don Alberto junt al Papa Pius XIIé i el cardena vicari de Roma i molts sacerdots més.

Si no localitzeu a Don Alberto, podeu trobar-lo just darrere dels dos cardenals -al mig- que estan al costat del Papa. Tenint en compte que el papat de Píus XIIé va estar entre 1939 i 1958 i Don Alberto va conèixer a Roma els dos papes, aquesta foto seria de 1956 a 1958, aproximadament.

FONT: Foto propietat de Don Alberto Caselles, retor jubilat fill de Gata.

HUI, FESTA GRAN AL BARRI DE LA FONT DEL RIU DE GATA (en honor a Sant Joan)

HUI, FESTA GRAN AL BARRI DE LA FONT DEL RIU DE GATA (en honor a Sant Joan)

Estem a tan sols dos hores i mitja per a que comence l’última etapa de les festes del barri de La Font del Riu a Gata. Hui es celebra el dia gran, dedicat al patró Sant Joan Baptista. A les 20 hores serà la missa solemne de campanya, que es farà -com ja és tradicional- al carrer Lepanto.

A continuació, es farà la processó amb la imatge del santet, recorrent el carrer Lepanto, carrer Teulada, carrer Cuartel, carrer Serrillàs, carrer Era de Boronat, de nou carrer Teulada i carrer Calvari. A continuació, hi haurà actuació del grup de danses local "la Llata" i un vi d’honor per als veïns i assistents.

Anit, el carrer Calvari estava ple al sopar popular. Molta gent jove i major va poder contemplaar l’actuació del mític grup xabienc "Los Bradmis", amb les cançons tan típiques d’ells i retornant als anys 80 i 90, de quan en quan.

Cal dir que la discomòbil "Wow Audiovisual" que es va suspendre divendres per la pluja, es farà divendres que ve dia 29, a la mateixa hora que estava programada.

A la composició podeu veure imatges de Mari Grimalt Gil i Vero Vives de la vetlada d’ahir dissabte. Font: facebook.

ARTICLES DESTACATS: PRESENTACIÓ DEL LLIBRE CERVERA, A GATA I ORBA (Publicat els dies 18 i 19 - juny - 2010)

ARTICLES DESTACATS: PRESENTACIÓ DEL LLIBRE CERVERA, A GATA I ORBA (Publicat els dies 18 i 19 - juny - 2010)

En dues parts, publicava els dies 18 i 19 de juny de 2010 la presentació del llibre del Bisbe Cervera, publicat pel retor canari Julio Sánchez Rodríguez. La primera part era quan jo vaig tenir el plaer de presentar-lo i la segona, quan a Orba vaig estar a la presentació.

"La premsa parla del Bisbe i l´autor del llibre:

La premsa s´ha fet ressó en aquest dies de la presentació del llibre"Juan Bautista Cervera, de franciscano descalzo a obispo ilustrado",escrit pel rector canari Julio Sánchez Rodríguez, que ha estat a les presentacions. Dimecres es va presentar al saló d´actes de la Real Acadèmia Valenciana i va comptar amb la introducció del Padre Benjamín Agulló. Ahir dijous vaig tindre el gust de presentar el volum al saló de plens de Gata, lloc del seu naixement i bateig, i aquesta vesprada a les 20 hores es presentarà a Orba, on el Bisbe va passar la seua infantesa.

Dilluns, 14 de juny, el diari LEVANTE-EL MERCANTIL VALENCIANO, a la fulla 18 parlava de "JUAN BAUTISTA CERVERA, UN OBISPO DE GATA DE GORGOS" article escrit a la secció de "Fueron portada" per Rafael Brines.

Dimecres 16 de juny, a l´Agenda VLC del matexi diari s´anunciava l´event cultural a València.

Dijous 17 de juny, a la secció LA MARINA de LAS PROVINCIAS es publicava un article meu: "PRESENTAN LA BIOGRAFÍA DEL OBISPO CERVERA".

Demà dissabte els parlaré del discurset de presentació meu i de la presentació al veí poble d´Orba."

"Continuant aquests dies amb la notícia de la visita del sacerdot investigador canari Julio Sánchez Rórdríguez, per tal de presentar el seu llibre "Juan Bautista Cervera, de franciscano descalzo a obispo ilustrado".

Si ahir parlaven de la presentació a Gata, lloc on va nàixer el Bisbe, hui toca parlar de la presentació a Orba.

A la Casa de Cultura assistiren unes 40 persones que escoltaren molt gustosament al presentador historiador Francisco Caravaca Dasí i a l´autor Julio Sánchez. Estaven a la taula també el historiador local Víctor Aranda; el rector d´Orba Don Juan Ramón, el regidor de Cultura Jaume Pons i l´alcalde d´Orba, Francisco Villar.

Després de la presentació tan magistral que va fer Caravaca, Sánchez va parlar de com havia fet el llibre i ha ensalçat la figura de l´insigne personatge.

En definitiva en aquests últims dies, Gata i Orba han estat agermanades, amb el Bisbe Cervera com a motiu de fons."

A la composició fotogràfica, les fotografies que van servir d'il·lustració als dos articles.

FONTS: Articles publicats al blog els dies 18 i 19 de juny de 2010.


AHIR PER LA VESPRADA VA ACABAR EL FESTIVAL ESCOLAR FI DE CURS

AHIR PER LA VESPRADA VA ACABAR EL FESTIVAL ESCOLAR FI DE CURS

(PODEU FER MÉS GRAN LA COMPOSICIÓ, PUNXANT ACÍ)

Si la pluja ho va desbaratar divendres per la nit, ahir dissabte es va fer la segona part des de les set de la vesprada, del festival escolar fi de curs 2012-2013, del centre d’infantil i promària de Gata "Santíssim Crist". AMPA, regidoria, professorat, mares i pares, alumnat, tots ells van treballar a una per a fer un bon festival, que -malgrat a tindre dos parts per la pluja- va deixar bons moments i bons records. Van actuar els que faltaven, classes de cinqué i sisé, i es van lliurar les orles als alumnes de sisé. Es va fer també un acomiadament molt especial i emotiu i tots els alumnes de sisé es van posar als típics escalons per a fer-se la foto tradicional i típica d’acomiat del centre.

A la composició fotogràfica teniu actuaciones i tots els de sisé acomiadant-se del centre amb la foto de família.

EXCEL·LENT ACTUACIÓ DE LA BANDA AL FESTIVAL D'ALBERIC

EXCEL·LENT ACTUACIÓ DE LA BANDA AL FESTIVAL D'ALBERIC

Va actuar ahir per la vesprada, a les festes de Sant Joan i Sant Pere d'Alberic

L’alcaldessa i el regidor de Cultura van acompanyar la banda de Gata

El Festival d’Intercanvi de bandes el van fer conjuntament amb la banda amfitriona, la d’Alberic

A Gata tornaran a actuar les dues bandes, dissabte 13 de juliol

Una molt bona impressió va deixar la banda Unió Musical de Gata a Alberic. Allí va participar, dins de les festes que el poble dedica a Sant Joan i Sant Pere, al Festival del X Programa d’Intercanvis Musicals de Bandes 2013. La Banda de Gata va estar al concert d’intercanvis musicals a Alberic.

Acompanyats per la Junta Directiva, per l’Alcaldessa de Gata, Ana Mª Soler, pel regidor de Cultura, Juan Pedrós, les autoritats d’Alberic, a més de nombrosos familiars i amics dels nostres musics. Primer van fer un passacarrer i després van gaudir tots junts i amb els veïns d’Alberic d’un espectacular concert de les dues bandes.La banda de Gata va interpretar tres peces: "El torico de la cuerda" de Luis Serrano; "Appalachian Overture" de James Barnes i "Libertadores" de Óscar Navarro.

En finalitzar el concert la regidora de Cultura d’Alberic, Dolors Palomares, va posar un corbatí a la bandera de la nostra banda i una plaqueta commemorativa, que va rebre el president de la banda, Vicent Signes.

Cal recordar que la banda de Gata està ara dirigida pel mestre nadiu del poble que visitava la banda, Alberic, Joan Valentí Giménez Ortiz.

La banda d’Alberic i la gatera oferiran el mateix concert a Gata el proper dissabte13 de juliol al dit Concert del Soci.

A la composició fotogràfica teniu diversos moments de l’acte a Alberic, de la banda de Gata.

FONT: Fotos i text Ajuntament de Gata.

RECORDEM...UN ANY...DE BLOG, L'ANY PASSAT

AQUELL 23 DE JUNY DE 2012: La calor portava notícies com aquesta: "Aquest matí els carreters de Gata han començat la Volta en Carro 2012". "Anit festa fi de curs 2011-2012" era una altra notícia del dia, que coincideix com enguany pel retràs de la pluja i les dues parts. La notícia festera era: "Vespra de Sant Joan. A la Font del Riu, sopar i ball". La notícia de "Sabieu...?" era de 1911 i el "raid" fet entre València i Alacant que va passar per Gata. Les fotografies antigues (799, 800 i 801) eren totes tres de les festes de la Font del Riu: un dinar a la planta baixa dels pissos de Simó, la missa de campanya amb Don José Ignacio com a retor i les vaquetes.

FOTOGRAFIES ANTIGUES (Gata en el record) -1.163-

FOTOGRAFIES ANTIGUES (Gata en el record) -1.163-

De nou, altra fotografia recollida del blog "Nausica" de l’amic Carles Mulet. El blanc i negre dona expressivitat i antigor a la foto, de la construcció que vegem molt els gaters i moltes vegades passa la seua bellea i plasticitat desapercebuda. Carles ens mostra "La Gata dels seixanta: una perspectiva del pont de la via". Deixem que parle ell:

"Recorde vagament el dia que vaig anar a fer aquesta foto. Vam caminar pel llit del riu des de la raval, on jo vivia fins arribar al pont de la via del tren. No recorde qui m’acompanyava, però aquella passejada (més o menys un quilòmetre i mig caminant per les cinquetes del riu fins ben enllà de la línia imaginària que separava "el meu territori" de la resta del poble) constituïa una autèntica aventura. 

Estic quasi segur que vaig fer més d’una foto, en recorde fins i tot vívidament alguna altra, però aquesta és l’única de l’impressionant pont que hi ha entre el grapat que encara conserve. Me l’estime especialment perquè crec que és de les millors fotogràficament parlant. M’agrada aquest contra picat, la diagonal que  travessa la meitat dreta i l’ull de pont de la part esquerra..., la seua puresa de línies quasi geomètrica, minimalista."
 
FONT: Foto i text extrets del blog de Carles Mulet "Nausica".

ARTICLES DESTACATS: GATA VA SER NOTÍCIA...UN 12 DE JUNY (Publicat al blog el 12-6-2010)

ARTICLES DESTACATS: GATA VA SER NOTÍCIA...UN 12 DE JUNY (Publicat al blog el 12-6-2010)

L’any 2005, fa ara vuit anys, es va produir a Gata una notícia especial i única. Jo la vaig recollir també al blog, a la sèrie "GATA VA SER NOTÍCIA..." un 12 de juny.El comentari era poc, la informació i la foto era molt clarificadora, aci la teniu:

"Sols té hui aquesta secció una notícia. Va eixir fa 5 anys al semanal PARAULA de València.12 DE JUNY DE 2005, fa 5 anys, diumenge:Es va publicar a la secció dels pobles de la diòcesis la notícia: "GATA DE GORGOS. Un Corpus muy especial".

La fotografia que és la que també ix ací era d´un moment inèdit, ja que mai s´havia donat. El palis arribant a la plaçoleta de l´ermita, el Crist fora del santuari, tot per commemorar l´Any Eucarístic."

FONT: Foto i text publicat al blog el dia 12-6-2010.

ANIT TOCAVA DISCO-MÒBIL A LA FONT DEL RIU...I VA I PLOU. Hui, toquen els Bradmis

ANIT TOCAVA DISCO-MÒBIL A LA FONT DEL RIU...I VA I PLOU. Hui, toquen els Bradmis

Un altre acte festiu que es va tindre que suspendre pel mateix motiu que l’indicat a l’entrada anterior va ser la discomòbil "Wow audiovisual" que tenia que haver-se fet per les festes de la Font del Riu al carrer Calvari. Es va optar per no continuar, malgrat a fer el muntatge i res...pluja i suspés.

Hui, dissabte, continuaran les festes de la Font del Riu amb el sopar popular i l’actuació dels Bradmis. Demà, dia gran del barri, serà la missa solemne al carrer Lepanto i després la processó amb la imatge del sant.A la imatge de Miguel Ángel Ferrer -pujada al facebook- es veu el carrer Calvari en solitari, esperant la festa que ahir es va veure també afectada per la pluja. Hui pareix que no va camí d’això.

ANIT, FESTIVAL FI DE CURS ESCOLAR...VA I PLOU (Hui segona part a les 19 hores)

ANIT, FESTIVAL FI DE CURS ESCOLAR...VA I PLOU (Hui segona part a les 19 hores)

El temps està loco!. Primer dia de l’estiu i va i plou. No es va poder acabar el festival musical escolar fi de curs al pati de l’escola "Santíssim Crist". Va ser de poca quantitat però prou per a llançar-ho a perdre. Els xiquets de les dues classes de cinqué, A i B, a dures penes van poder ballar la cançó asignada. Plovia, la gent -que havia omplit tot el recinte del pati escolar- s’en anava vist que no parava.

Arribant l’actuació de 5é C es va dir que hui es continuaria...I hui, a les 19 hores, està previst que s’acabe el festival, el que són les coses. I sols restaven pocs grups, el de cinqué i sisé i després donar les orles als de sisé que acaben l’etapa escolar al centre i passen ja a l’institut el curs que ve.A la imatge de Vero Vives, teniu una de les actuacions dels escolars, poc abans de la pluja.

RECORDEM...UN ANY...DE BLOG, L'ANY PASSAT

AQUELL 22 DE JUNY DE 2012: Advertia als usuaris que havia tingut problemes tècnics amb el blog, que arribava a les 120.000 visites, ara hui ja es superen les 247.000. Dos setmanes mancaven per a la representació del Miracle de l’Arbre Blanc, dins dels actes del 250 aniversari Ermita-Crist.

FOTOGRAFIES ANTIGUES (Gata en el record) -1.162-

FOTOGRAFIES ANTIGUES (Gata en el record) -1.162-

De la col·lecció de Antonio Monfort, que ell va publicant al seu facebook, us porte per a tots aquesta fotografia que ens recorda al grup de teatre "Paco Carrasco", nomenat així en homenatge a l’home que el va crear i era el seu director, mestre de Antonio i de tots els que van formar part d’aquell elenc de figures locals.

Eren els anys 80 i 90, el grup el formaven joves del poble amb molta inquietud teatral. La fotografia pot servir també per a homenatjar, a part de Paco Carrasco al que ja he dit, a Pepe "Palacio". Com diu Antonio "els dos van deixar aquest món ja fa molts anys". A la fotografia, el grup als començaments, al cinema La Paz abans d’obrir-se el teló, com diu Antonio.

Teniu, d’esquerra a dreta, plantats: Cristóbal, Rosa, Carlos, Miguel -fill de Paco-, Elena, Maite i Pepe "Palacio". Agatxats, d’esquerra a dreta: Francisco García, Paco "Carrasco" i Antonio Monfort.

FONT: Foto propietat de Antonio Monfort, extreta del seu facebook.

ARTICLES DESTACATS: Com es va fer...? la canalització del Barranquet (publicat els dies 9 i 10 de juny de 2010)

ARTICLES DESTACATS: Com es va fer...? la canalització del Barranquet (publicat els dies 9 i 10 de juny de 2010)

Un altre dels articles que va quedar molt bé, i pertanyent a la sèrie "Com es va fer...?" va ser el que explicava la canalitzció del Barranquet, des de la seua eixida a l’aire lliure fins el mateix llit del riu Gorgos. Us pose les sues parts en una, de l’article publicat entre els dies 9 i 10 de juny de 2010:

"Torna la sèrie de "Com es va fer...?. Hui i al llarg de dos dies podran veure com es va fer la canalització del Barranquet urbà, amb motiu de les obres del Centre Social Integrat i accesos. El Barranquet és una estructura molt curiosa dins de Gata, que caldria estudiar la seua història, traure fotografies de quan estava més a l´aire lliure a les "Roquetes" i moltes anècdotes més.

A la primera fotografia -en aquest cas no la tenim- es pot veure l´eixida d´abans del Barranquet. Les partes de les cases tenen la vegetació verge. La part posterior de les cases del carrer Duquessa d´Almodòvar es veuen, però està tapat el forat que comunicava amb l´eixida del Barranquet.Seguint amb la sèrie que ahir vam encetar, les obres de la canalització del Barranquet van ser importants.

Observeu aquesta fotografia de tot l´encofrat per a fer el cubícul per el qual es canalitzaria l´aigua que s´abocaria al riu Gorgos. Les planxes de ferro a les parets i la perspectiva que agafa la fotografia, des del mateix forat d´eixida del Barranquet. Es pot observar també que les cases no perden ni un moment el seu encant i formen junt a l´encofrat un vertader conjunt geomètric."

FONT: articles del blog, publicats els dies 9 i 10 de juny de 2010.

CLOENDA DE L'ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA

CLOENDA DE L'ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA

Breu i concís, però amb la notícia. Ahir dijous es va fer, donat que hui és el festival Fi de Curs a l’escola, la cloenda de l’Escola Municipal de Música de Gata. Des de la regidoria de Cultura i Educació i en nom de l’Ajuntament de Gata s’ha felicitat als alumnes i als mestres, que al llarg del curs han compartit hores d’ensenyament musical en qualsevol de les seues modalitats.

Ací teniu una actuació final, al Centre Social, per a que pares, familiars i amics dels "xiquets cantors" puguen veure’ls.

FONT: Foto i text, Ajuntament de Gata.