Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

EXCLUSIVA: HEM PARLAT AMB L'ATLETA GATERA 3ª D'ESPANYA ULTRA TRAIL, ROSA LARA FELIU. Ella ens diu: final feliç, molt treballat i lluitat (*Hui, 13 aniversari del blog)

EXCLUSIVA: HEM PARLAT AMB L'ATLETA GATERA 3ª D'ESPANYA ULTRA TRAIL, ROSA LARA FELIU. Ella ens diu: final feliç, molt treballat i lluitat (*Hui, 13 aniversari del blog)

El colofó de la jornada de celebració, d’efemèride dels 13 anys del blog del Cronista de Gata, la posa en exclusiva l’atleta gatera que és notícia de rabiosa actualitat. Fa poc més de 24 hores, ROSA LARA FELIU (que està enquadrada en el C.A. Gandía Alpesa) conseguia ser tercera d’espanya i pujar al pòdium a la carrera ultra trail de 67 kilòmetres a El Reventón, a l’illa de La Palma.

He pogut contactar amb ella i Rosa mateixa ens explica com van anar els preparatius i la carrera, que es resumix amb la frase: FINAL FELIÇ, MOLT TREBALLAT I LLUITAT.

Preparatius de la temporada?: "Aquesta temporada teníem en ment fer els campionats d’Espanya per poder competir en carreres d’alt nivell de participació i veure en quin punt estava després d’aquests mesos de preparació".

De cara a la prova d’ahir en concret?: "Aquest últim mes si que ha sigut completament focalitzat a aquesta Ultra, fent entrenaments més llargs i específics per anar el més preparada possible."

Sensacions davant una prova d’aquesta envergadura?: "La veritat que portava un bon entrenament, bones sensacions i el meu cos estava asimilant molt bé la càrrega. Finalment, em vaig presentar amb il•lusió de fer una gran cursa però sempre tinguent respecte per la distància, ja que al ser una cursa tan llarga, no sabia com respondria el meu cos. Havia de tenir moltes coses en compte: alimentació, hidratació, controlar l’esforç en cada moment per no passar de punt." 

I com vas trobar la carrera?: "Pense que vaig saber gestionar molt bé la cursa, vaig tindre bones sensacions i vaig anar de menys a més, a partir del kilòmetre 40 vaig anar retallant distància amb el podi i en cada punt de pas anava arrimant-me al 2-3 lloc."

Com va ser eixe moment de superar a la que anava tercera?. "La motivació de veure que m’apropava al podi junt a més d’haver guardat forces al inici de la cursa, va fer que poguera augmentar el ritme els últims 20 kilòmetres. A falta de 4 km. vaig veure a la tercera, pensava que no l’agarrava, però just quan quedava un kilòmetre estava damunt d’ella i vaig anar a lluitar eixa tercera posició".

I final emotiu?: "Final feliç. Molt treballat i lluitat. Molta emoció de veure que el treball ha donat grans fruïts. Aixina que a continuar treballant per a més."

Que els dius a la gent gatera, al Club Atletisme Gata, als esportistes gaters, a la teua família gatera i a la teua gent?: "La gent de Gata ha estat molt pendent, m’han animat i seguit en tot moment i jo això ho vaig sentir en la cursa, em vau donar forces per seguir, gràcies!!"

FONTS: Fotos de la carrera de Rosa de la Ultra Trail pujada al seu facebook i arribada a meta les tres primeres. Rosa està a la dreta mirant la foto.

0 comentarios