Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

COMENÇA TEMPS DE BETLEMS 2017: El de casa, familiar, recordant Anita Canyetes

COMENÇA TEMPS DE BETLEMS 2017: El de casa, familiar, recordant Anita Canyetes

(VOS POSE L’ENLLAÇ A UN VÍDEO FET PER MI QUE MOSTRA TOT EL BETLEM EN CONJUNT, PUNXEU ACÍ)

Ací teniu una fotografia i un vídeo del betlem que el meu fill Juan Miguel i jo hem el·laborat per aquestes festes nadalenques. Seguint la tradició familiar de casa i recordant a ma mare Anita "Canyetes", que està mirant-lo des del cel, que em va inculcar l’afició belenística. Després vaig seguir participant en l’efimera associació "Amics del Betlem" que Gata tenia a finals dels anys 80 del segle XX. Ara pren el testimoni el meu fill Juan Miguel.

Hem aconseguit aquest gegantesc betlem, que abarca tota una nevada. Cal destacar que algunes figures tenen 61 anys, per exemple les quatre principals de la Cova de Betlem, de quan ma mare les va comprar a Pedreguer i amb les que ella feia el betlem en un cantó de la mateixa nevada. Ara està ampliat recordant-la a ella.

A partir d’aquesta setmana visitaran el betlem els participants del programa TAPIS, les xiquetes i xiquets del Júnior i les xiquetes i xiquetes de Catecismo, entre altres col·lectius. Per a tots en general, si voleu veure’l podeu posar-se amb contacte amb nosaltres. Amb gust vos el mostrarem. GRÀCIES.

0 comentarios