Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

FOTOGRAFIES ANTIGUES (Gata en el record) -727-

FOTOGRAFIES ANTIGUES (Gata en el record) -727-

( PER A VORE'LS A TOTS MILLOR PODEU PUNXAR ACÍ )

Continue amb la série de fotos antigues de JSCM i dins d’aquesta amb la dels llauradors gaters que van visitar la Ribera a finals dels anys 60. Tractaré d’indetificar-los al grapat d’hómens que hi ha a la fotografia. Sentats, d’esquerra a dreta: Jorro, Salvador "samarrote", Pepe "betot" i Paco. Al costat d’ells i plantat, Pedro Frasés. Darrere estan els germans García "els Feliu". Cap a la dreta: Jaime, Vicente, Jaime. Vicente "el Tort" i màquina al coll Antonio Salvá. Per darrere vegeu a Pepito "Paula", a Eduardo "Maricarlos", Bernardo "el del gel" i Pepe "el Catxo", entre altres.

3 comentarios

CRONISTA DE GATA -

Gràcies, per estar sempre atent "des de lluny" al blog. Em sembla que el què tu dius és Pepito "Galleta" no és: és Vicente "el Tort" (home de Conxa).
Gràcies per la felicitació dels dos anys. Entre tots fem el blog.

dwes de lluny -

I al costat del que podria ser Pepito Galleta, em sona a tio Vicent Llecinta (pare de Pedro)

des de lluny -

A la dreta del de la maquina em sembla que es el tio salvador de l'spar (pare da Jaume Costa) i el cap que ix per darrere d'ell em sona a Pepito "galleta" pero no estic segur, i dos a l'esquerra de Pedro Frasés, el tio Jaume Caselles (del carrer Bisbe Cervera)