Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

EL TERME DE GATA, DINS D'ALGUNA DE LES ZONES INUNDABLES DE LA COMARCA

El diari LA MARINA PLAZA digital publica aquestos dies un article, basat en un estudi que han fets tècnics sobre les zones inundables a la Marina Alta, pertanyents a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer (CHJ). El terme de Gata també estaria dins d'eixa zona, tenint en compte que el riu Gorgos passa per ell.

Diu el titular: "La Marina Alta concentra dos de las cinco áreas de máximo riesgo de inundación por riada según la CHJ". Els subtítols: "Un amplio estudio de los técnicos del organismo de cuenta identifica 30 áreas de riesgo, entre las que se encuentran los términos de Dénia, Xàbia, Calp, Benissa, Teulada, Pego, Pedreguer, Ondara, Gata, El Verger y otros municipios de la comarca" i "La zona del Marjal de Pego y rambla Gallinera y la del río Girona se encuentran entre las cinco de mayor peligrosidad".

Una espectacular fotografia recorda l'antic pont sobre el riu Gironà a Beniarbeig, a la riuada del Pilar, a octubre de 2007. ací teniu l'enllaç a la notícia: http://lamarinaplaza.com/2015/01/08/la-marina-alta-concentra-dos-de-las-cinco-areas-de-maximo-riesgo-de-inundacion-por-riada-segun-la-chj/.

FONT: diari digital la Marina Plaza, gener 2015.

0 comentarios