Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

FAÇANES A GATA TINC...UN GRAPAT QUE BONIQUES SÓN. MIRADES URBANES. Fotos: Pepe Sastre Torres

FAÇANES A GATA TINC...UN GRAPAT QUE BONIQUES SÓN. MIRADES URBANES. Fotos: Pepe Sastre Torres

Les façanes dels pobles diuen molt d’ells. Quan passejem per Gata s’obri un ventall de possibilitats de convertir-nos en autèntics miradors de façanes. Cada una és d’una classe, antigues i modernes, rares i boniques, senzilles i carregades. FAÇANES A GATA TINC...Un grapat que boniques són. I per la Plaça Espanya, pel Raval i per la carretera, per places i raconets, façanes a Gata tinc. I no sols façanes, sinó els detalls de finestres, portes i miralls... 

I l’autor del conjunt que us mostre és PEPE SASTRE TORRES, un denier al que li he demanat mostrar-les per mig del blog, un fotògraf que mira les parets i entrades de les cases, que es deté i llança el seu ull artificial, per a deixar-nos aquestes boniques MIRADES URBANES. Pepe Sastre també pertany al Foto Club Forat de Gata i al Foto Club Cambra Fosca que és comarcal. Ell diu que el seu mestre és Pepe Mengual i la seua petjada es veu clarament amb les fotos.

Gaudiu d’aquesta mostra de façanes que es remata amb una visita a la sempre fascinant per als fotògrafs Plaça de l’Església. FAÇANES A GATA TINC...

FONT: Fotos Pepe Sastre Torres (pujades al facebook).      

0 comentarios