Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

ESPECIAL 10 ANIVERSARI. CRONISTA GATA. 10ena CONVIDADA: MARÍA ROSA MONSERRAT, UNA BONA MESTRA

ESPECIAL 10 ANIVERSARI. CRONISTA GATA. 10ena CONVIDADA: MARÍA ROSA MONSERRAT, UNA BONA MESTRA

LA CONVIDADA NÚMERO 10 DE L’ESPECIAL DEL X ANIVERSARI ÉS UNA DONA A LA QUE LI TINC GRAN ESTIMA, LA MEUA MESTRA DE PÀRVULS, UNA BONA MESTRA. DONYA MARÍA ROSA MONSERRAT FERRER ENS PARLA DEL CRONISTA I TAMBÉ REIVINDICA QUE A LA FONT DE LA MATA EL SEU BESAVI VA CONSTRUIR UN ALJUB I NI TÉ PROCEDÈNCIA MORISCA NI ÉS CAP NEVERO.

AIXÍ PARLA DONYA MARÍA ROSA: 

Fa un temps, que jo no recordava tan llunyà, em van dir:Gata té un cronisteEn assabentar-me qui ostentava eixe càrrec  vaig pensar que ho faria molt bé, perquè parvulet de 5 anys ja demostrava sentit de la responsabilitat.

El pronòstic s’ha complert, per ell hem conegut moltes històries dels nostres avantpassats. Conserve amb afecte les “Aleluyes” en que anava publicant part del nostre arxiu parroquial. Gràcies a la seu càmera, al seu esperit observador i les noves tecnologies, hui disfrutem  de tots els esdeveniments del nostre poble.

Gràcies Miguel pels 10 anys que ens has fet gaudir, enhorabona i que pugues seguir complint molts més 10 anys, et desitja la teua mestra de preescolar.

Per acabar m’agradaria que desmentissis que l’aljub de la Font de la Mata*, que va construir el meu besavi és una nevero, com s’està publicant en alguns mitjans.

*Remarcar que al començament de la pujada del camí de les Planisses, enfront del restaurant El Corral del Pato, també s’en va construir un d’aljub semblant al de la Font de la Mata. L’aljub al que es refereix Donya María Rosa és el que hi ha davant de la Casa dels Xaparrundos, a uns cent metres de la Font de la Mata.

0 comentarios