Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

LA PREMSA PARLA...de la unió, de nou, dels alcaldes de la Marina Alta, per la planta de fem de La Xara

LA PREMSA PARLA...de la unió, de nou, dels alcaldes de la Marina Alta, per la planta de fem de La Xara

Per a lluitar contra el pagament per asumir l'abocador de La Xara i 

Comence pel diari digital LA MARINA PLAZA que titula: "Los alcaldes se plantan y exigen al Consell no pagar ni un euro por asumir la planta de basuras". Al súbtítol: "Los munícipes firman un escrito dirigido a la consellera de Infraestructuras, Isabel Bonig, en el que además advierten de que la Generalitat no se puede quedar con el millón y medio de fondo de reserva acumulado para mejorar las instalaciones"

Ací teniu l'enllaç: http://lamarinaplaza.com/2014/04/26/los-alcaldes-se-plantan-y-exigen-al-consell-no-pagar-ni-un-euro-por-asumir-la-planta-de-basuras/.

La mateixa notícia també la tracten igual els diaris INFORMACIÓN i LEVANTE-EMV: "La Marina Alta exhibe su vena reivindicativa" titulen. Al subtítol: "Los alcaldes aparcan rencillas políticas y vuelven a mostrar unión en temas como La Xara y las prospecciones". Enllaç: http://www.diarioinformacion.com/marina-alta/2014/04/26/marina-alta-exhibe-vena-reivindicativa/1495191.html.

Diu LAS PROVINCIAS: "Los alcaldes de la comarca piden al Consell la cesión gratuita de la planta de basuras". Al subtítol: "Solicitan a la consellera de Infraestructuras que se les entregue las acciones de la empresa Vaersa sin coste alguno o como mucho a cambio del valor nominal". Mireu l'enllaç: http://www.lasprovincias.es/v/20140426/marina/alcaldes-comarca-piden-consell-20140426.html.

A la fotografia de "La Marina Plaza" tots els alcaldes ahir. L'alcaldessa de Gata, Maite Signes Caselles, la podeu vore a la fila de darrere just al mig.

FONT: diaris LAS PROVINCIAS, INFORMACIÓN i el digital LA MARINA PLAZA.

 

0 comentarios