Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

SABIEU...? que el perímetre urbanitzat de Gata és de 7 kilòmetres i 610 metres

SABIEU...? que el perímetre urbanitzat de Gata és de 7 kilòmetres i 610 metres

Ho sabieu?. Ja ho havia fet dues vegades. Aquest diumenge ho vaig fer per tercera vegada. Anar caminant bordejant tots els carrers més extrems del poble de Gata. Sempre havia utilitzat el rellotge, ara tenia a les mans una aplicació i un GPS per a conèixer més. Sabeu quin va ser el resultat?. Vaig fer 7 kilòmetres i 610 metres, aproximadament. Tampoc és exacte, no milimètric. I el temps?. Vaig caminar, no tan fort, si a la marxeta al llarg de 1 hora, 33 minuts i 26 segons. Ja vegeu. Això és el que medix el perímetre dels carrers urbanitzats de Gata, poc més de set kilòmetres i mig.
Ara que està tan de moda, ja fa uns quants anys, caminar, no fem sols la ruta del colesterol, la del vial i el pont del colesterol, podeu provar la que vos dic. 

Direu...i per on vas anar?. Vos dic els carrers. El punt de partida va ser davant de la Casa Abadia, a la Plaça de l'Església. Després de baixar i pujar el penyó i pel pont i Costera del Grup Escolar em vaig encaminar pels carrers Sant Vicent, Alcolaes i Sant Josep per a fer el trosset fins el transformador elèctric al poliesportiu Alcolaes, per ahí vaig tornar a baixar i, de nou, cap al vial i pont nous.

Per l'Avinguda Marina Alta vaig passar la via i vaig fer el Tossalet pels seus extrems i per l'Avinguda l'Ermita vaig passar a la urbanització més nova "Les Sorts" fins arribar a la rotonda. Carretera Xàbia amunt i carretera d'Ondara per a entrar al carrer Jesús Pobre i després cap "Al Pou". Des d'allí tornar i entrar als Trossets bordejant els carrers per amunt fins arribar al carrer Xaló i per darrere al carrer Barranquet. Des d'allí pel carrer Bisserot als Palmerals i després pujar pel carrer Parres i baixar per carrer de Baix cap al carrer de Tetuà a buscar el carrer Duquessa d'Almodóvar i tornar a la plaça.

Vos assegure que va ser molt interessant trobar-se amb la gent de tots els barris, parar-te una mica si feia falta, saludar a tots al pas, comentar alguna que altra cosa. Si voleu, només teniu que començar-ho...vos desitje bona marxa.

FONT: Plano del poble de Gata extret de lablogueriadefactoria.blogspot.com. 


0 comentarios