Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

AHIR, ACCIDENT COMPLICAT AL PONT DE LA VIA DE LA GARGANTA

Pose el part facilitat per la Policia de Gata, que va intervindre, a l'igual que operaris dels serveis municipals de l'Ajuntament de Gata, al complicat accident que va tindre lloc ahor migdia, al voltant de la una, baix del pont de la via a l'entrada de la Garganta, si véns direcció Gata des de Teulada.

Com ja molts sabeu, va ser el camió de "Moliner" i ell el ferit. Per sort, i menys mal, va ser més l'ensurt. Desitgem un prompte restabliment per a ell.

Ací teniu el part textualment:

"GARGANTA DE GATA DE GORGOS: esta mañana, se ha producido un accidente poco afortunado en la garganta, en el término municipal de Teulada. La grúa de un camión ha sobrepasado la altura máxima permitida y ha chocado contra el puente del paso elevado del tren Denia-Alicante, lo que ha provocado que el camión se desviase de su trayectoria y terminase empotrándose contra la pared. El conductor del camión ha quedado atrapado en la cabina y ha sido necesaria la intervención de los bomberos para excarcelarlo y poder ser atendido por el personal de las ambulancias y posterior traslado."
 
FONT: Policia Local de Gata.

0 comentarios