Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

LA PREMSA VA PARLAR AHIR DE LA PLUJA DE LA TAXA DEL FEM A GATA

Ahir dia de Sant Miquel els diaris portaven la notícia de la puja de la taxa del fem ("basura") que havia estat aprovada al plenari de dimarts, com recordareu.

El diari LAS PROVINCIAS a la portada anunciava la notícia: "LA MARINA Gata sube un 33% la basura para pagar el medio millón de coste". L’article que signava Carlos López el podieu llegir a la pàgina 11 en paper. La fotografia recollia a tota la Corporació el dia de la presa de possessió i al seu peu deia: "La alcaldesa de Gata de Gorgos, Ana María Soler, con los miembros de la Corporación municipal". El titular era el mateix que ja he comentat i en destacat posava: "El equipo de gobierno del PP pone en marcha un plan para reducir un 20% todos los gastos que tiene el Ayuntamiento". En un altre destacat parlava de les mesures: "Recortes" ("El Ayuntamiento de Gata está aplicando un plan para recortar un 20% todos los costes"), "Tasas" ("por el momento ha subido un 20% y un 30% las tasas de vehículos de la basura", "Coste" ("El coste de la recogida de la basura es de 500.000 euros y se recaudaban sólo 350.000 euros) i "Ingreso" ("A partir de 2012 la tasa de la basura supondrá recaudar 460.000 euros).

També INFORMACIÓN d’Alacant i LEVANTE-EMV portaven la notícia ahir. Es llegia com a titular de S.G. "Gata incrementa de 90 a 120 euros el recibo de la basura". Parlava de tot el plenari i l’ausència del regidor Maties Monfort que va provocar que l’acaldessa utilitzara el vot de qualitat.

0 comentarios