Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

ALTRES TENDES I TENDETES DEL RECORD ( II )

Fa un temps, ja passades les festes patronals, vaig començar la segona part d’aquelles tendes antigues que ja no tornaran o aquelles que seguixen en actiu amb molta solera.

La segona part la vaig nomenar "ALTRES TENDES I TENDETES DEL RECORD", una continuació a aquelles ja publicades i una complementació a les que no estaven posades.

Hui us parlaré sols de dos, que m’han recordat els lectors gaters del programa de festes. La primera estava al carrer La Lluna. La mare dels germans Pons, també coneguts com "Remungons" tenia una tenda d’electrodomèstics. Em deia el conversador sobre aquesta que tenia un lletrero ben gran que posava la marca de moda: "Westinghouse".

La segona tendeta que recorde hui estava a la Plaça de Sant Antoni, era la dels Boira. Precisament Paquita Boira me la va recordar. Es venia de tot, allò es deia "Ultramarinos". El pare d’elles ja en tenia. Estava al costat de Ca Toni Porra.

Si vosaltres, els que sovint entreu al blog i coneixeu la seua dinàmica en recordeu alguna que ho haja estat publicada, ni al blog (la sèrie la vaig fer els darrers dies de la Pasqua de 2011) ni al programa de festes me la pot recordar amb un comentari baix d’aquest article...Gràcies una vegada més. ENTRE TOTS ANEM FENT POBLE.

Continuarà la sèrie amb altres tendetes quasi oblidades en el temps...

0 comentarios