Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

ENQUESTA: EL MILLOR I QUÈ MILLORARIES, de les passades festes patronals

Seguix l’enquesta i l’oportunitat de que tots vosaltres/vostés opinen. Fins ara, la manca de reactivació dels balls de la Plaça Nova, les despertades i la música alta als casals han estat les coses negatives. Les positives, l’ofrena i la nit de paelles.

Podeu/poden seguir parlant de les festes i el que trobeu/troben millor i el que troben que no ha eixit tan bé. I no dic pitjor mai, perquè es fa amb tota la voluntat i treball del món, unes vegades s’acerta i altres s’erra.

2 comentarios

Oli en cresol -

Els bous, al camp de futbol vell. Un lloc perfecte per poder posar tots els cadafals que calguen.

l'Amant de la veritat -

Els entesos en coets ho poden corroborar. La despesa corresponent a la cordà d'estes festes se la poden estalviar. O si de cas, amb els mateixos diners, que siga més curta, peró de més qualitat. Mai hi havia becat en el desenvolupament d'una cordà i enguany no ho vaig poder aguantar i me'n vaig anar prou abans que s'acabara.
Per una altra banda, aprofite l'ocasió per informar a "un gater", en el seu comentari del dia 10-8-2011 (primera tanda de l'enquesta), que no és a mí a qui es té que dirigir per demanar la solució a les coses de festes que li semblen es deurien millorar o eradicar, perquè, per desgràcia, jo no puc fer res, soc un ciutadà més que tan sols llança la seua opinió.
I si, tanmateix com tu, estic d'acord amb el tema dels casals; per sort enguany no n'he tingut cap a prop de casa. Finalment, dir-te que alabe l'esforç que has fet en escriure el teu comentari en valencià que, a banda de no haver encertat ni amb el meu pseudònim, puc comprendre que tan tu com jo, venim d'aquelles antigues escoles que ens van imposar en la dictadura. De tota manera crec que la nostra llengua es mereix un respecte i un poquet d'esforç i dedicació.