Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

NO VULL PUBLICITAT AL MEU BLOG

Hi haureu observat que des d’aquesta vesprada o nit, no se des de quina hora, s’ha produit un canvi a la capçalera del blog que JO DESAPROVE TOTALMENT. Ha començat a eixir publicitat, quan tenint un blog del tipus bàsic podia eliminar la publicitat i així ho vaig indicar quan vaig fer el muntatge del blog. Ja m’he posat en contacte amb la "central" de blogia i inclús amb els que vénen la publicidad de blogia, per tal de solucionar-ho.

Mentre, tingau i tindré paciència i us pregue que disculpeu la que no és la meua intenció ni ho serà mentre es puga. Ah, i si aquesta situació s’exten massa en el temps i trenca la capçalera que estaven acostumats a veure, em veure obligat a canviar-la per raons fortes.

GRÀCIES.

1 comentario

Gatero -

Hauries de fer-te una pagina propia i que els de la publicitat et pagaren els diners a tu, despres de la faena que et pegues algo tindries que guanyar-te, no trobes?