Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

ENS HA DEIXAT JAIME SIGNES-COSTA MULET (Jaime Concepció), un gran home, familiar i amic. D.E.P. (Soterrament: demà diumenge a les 12 hores)

ENS HA DEIXAT JAIME SIGNES-COSTA MULET (Jaime Concepció), un gran home, familiar i amic. D.E.P. (Soterrament: demà diumenge a les 12 hores)

Ens ha deixat JAIME SIGNES-COSTA MULET, que ha faltat als 93 anys i 10 mesos. El seu velatori està a la seua casa de camp, on ja vivia constantment, a la carretera de Jesús Pobre número 3. El funeral se celebrarà demà al migdia a les 12 hores a l’església parroquial de Sant Miquel Arcàngel.

Jaime "de Concepció" era empresari jubilat, molt bon home, servicial i amic de tots. Una gran persona, home i pare. Un gran amic que s’en va i amb ell molts records que em va contar en el seu dia. Jaime va contribuir i molt a enriquir les col·leccions fotogràfiques del blog, amb bones instantànies. Aficionat a la fotografia tenia moltes anècdotes al respecte i encara em mostrava amb gran orgull la seua màquina de retratar, com deia ell. Recorde que el vaig visitar fa dos estius i sempre em deia "saps molts anys tinc". Quan en telefonava em deia: "saps qui sóc". Campetxano, home emprenedor, curiós i amant de la família i dels seus.

A ell li vaig dedicar una entrada del meu blog per a començar la seua série de 185 fotografies, entre elles la del campanar abans d’elevar-se que encapçala la meua pàgina de Cronista de Gata. Sempre li ho agrairé a ell i a la seua dona. Ací teniu l’article que es titulava: UNA MÀQUINA DE RETRATAR, UN FOTÒGRAF AFICIONAT I MOLTES FOTOGRAFIES DE GATA. El pdeu llegir PUNXANT ACÍ

Des del blog, acompanye en el sentiment a la seua dona Pepita i als seus tres fills Jaime, Miguel i José María, així com a la resta de familiars. DESCANSE EN PAU Jaime.

FONT: Foto aportada pel seu fill José María. 

0 comentarios