Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

TORNE A OBRIR L'OPCIÓ DE COMENTARIS...PERÒ AMB MOLTA RESERVA

He estat llegint tots els comentaris que s'han fet al mur de l'entrada anterior, en la qual anunciava que eliminava l'opció dels comentaris. Potser les dues parts tingueu raó, els que categòricament heu aplaudit la idea i els que no la compartiu. Això si, cal dir que el meu blog no té res de "ESTAMENT PÚBLIC" i que no té res a veure amb ajuntament ni grups polítics, per molt que alguns ho pensen i ho diguen en alguns moments. Em vaig posar a informar dels aconteixements polítics d'aquestes eleccions, igual que les altres, quan un CRONISTA no deuria fer-ho, ara ja és esperada la informació i no hi ha marxa enrere. Per això aquest blog és d'una altra manera...

Pensant-ho bé i respetant els que sí que respeten, torne a activar l'opció de opinar, perque no restava a les notícies polítiques soles, sinó a tota la resta, que no deuen res tampoc. Per tant, s'obri de nou l'opció i sols ha durat un dia. Però s'obri amb "peus de plom" com diríem, s'obri amb molta reserva, sempre recordant el que algú ha dit, que el meu blog no és un FORO. Això si, quan es publique alguna opinió que -al meu entendre- pot fer mal a qualsevol partit, grup, persones o entitats, l'eliminaré i punt.

Seguix dient i reitere, com administrador del MEU blog "CRONISTA DE GATA" que contar cròniques, fer història, posar fotos antigues -que prompte reprendré- i donar notícies actuals no es deixar i permetre que els usuaris del mateix facen mal ús del blog.

Espere que si jo he fet aquesta reflexió i decisió, que també serà criticada per que -NO N'HI MAI DOS CONTENTS-, els usuaris també em corresponguen i es comporten com toca, com a persones civilitzades, respetuoses i sobre tot veïnes. Si torna a passar, sentint-ho molt...

0 comentarios