Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

NO CONTESTEU AL MEU ANTIC CORREU DE HOTMAIL, en nom meu (és una estafa)

Torne a repetir, i perdoneu que siga tan pesat, per quart dia us remet primer el meu nou correu, obligat per les circumstàncies de persones ingrates i...(no seguiré per no passar-me'n). Aquest és el meu nou: mivisig@gmail.com.

També torne a repetir i no em cansaré: PER FAVOR, NO OBRIU NI FEU RESPOSTA A CAP CORREU QUE VAJA AMB EL MEU ANTIC CORREU. DIRECTE A LA PAPERERA. Algú ha suplantat aquell correu que jo tenia i damunt no puc canviar-li res. Siga virus, troyà o el que siga és totalment fals.

Confie, de nou, en que ES CORREGA LA VEU A TOTS/TOTES ELS/LES USUARIS/ES DEL BLOG i als meus contactes del ja vell per a mi correu

GRÀCIES i us demane disculpes. Quan abans acabem amb esta farsa, mentira, estafa o diguem-li el que li diguem millor.

 

0 comentarios