Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

FOTOGRAFIES ANTIGUES (Gata en el record) -618, la d'ahir 23-

FOTOGRAFIES ANTIGUES (Gata en el record) -618, la d'ahir 23-

Torne a posar-vos una fotografia de festers. Quintà 70, com podeu notar a les samarretes. Tres quintos gaudint de la festa, davant de Ca Soler, on ara està l’òptica. Jugaven, es divertien i feien tota classe d’equilibris, com el que mostra la fotografia. Recolzat a l’aparador, a la dreta de la imatge, es veu a Pepe Signes de la mateixa quinta. Al fons, amb ulleres, podeu observar a Vicente Soler sentat en una cadira de boga.

Em comenta Paco Moncho: "En la imatge dels tres quintos, el de baix es Vicente "Benissero" i el de dalt de tot es Manolo (el que treballava a Ca Maro). El del costat de Pepe Paleres, em sembla Pepe Guixa (però no estic segur)". Ve a completar millor la foto.

2 comentarios

CRONISTA DE GATA -

Gràcies Paco:
Ho complete i amplie més. El de dalt sí em semblava Manolo però no ho tenia clar.

Paco Moncho -

En la imatge dels tres quintos, el de baix es Vicente "Benissero" i el de dalt de tot es Manolo(el que treballava a ca Maro. El del costat de Pepe Paleres, em sembla Pepe Guixa (però no estic segur)