Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

EN DOS DIES, EL BLOG SUPERA LES MIL VISITES !!. JA ESTÀ PER LES 35.200 ENTRADES.

Si diumenge 8 comentava que superava el blog del CRONISTA DE GATA les 34.000 visites, hui s’han superat les 35.200. Ara en concret ja està per les 35.000. Sens dubte, cada dia pren més interés la política local, a través del sondeig, de les presentacions, de conéixer com va tot. El futbol juvenil de Gata és un altre punt de mira dels gaters. Les fotos antigues i altres reportatges fan que passen tan ràpides.

2 comentarios

CRONISTA DE GATA -

A una "Encesa amb l'administrador del blog": Tens raó i comprenc la teua postura. Sabia que la decisió portaria problemes. No ho faig en mala intenció, però hi havia que tallar certs comentaris que podien ofendre. I crec tens raó de llevar-los o tots o cap comentari, el que passa és que anava buscant i eliminant-los tots i deixar sols els que tenen els vots i encara no he acabat del tot. Et demane disculpes com administrador i espere continues mirant el blog. GRÀCIES.

Encesa amb l'administrador del blog -

Pensava que la llibertat d'expressió estava assegurada, ara veig que no. M'he sentit com quan era joveneta, jo vaig comentar unes cosetes d'alguns candidats i ja no estan els meus missatges. En ells mostrava el meu punt de vista i la meua impressió, no he volgut ofendre a ningú,encara que sóc crítica, però pense que ho dec haver fet, ja que ho han borrat tot. Ara, no entenc com l'administrador d'este blog sols elimina els comentaris que a ell li "rota". M'he passejat este matí pel blog i veig que no tots els comentaris s'han llevat, encara en queden que també poden ofendre, no veig correcte llevar comentaris del silló del blog (que encara que no es vullga ahi queden les fotes per a demostrar-ho) o de quan el psoe tenia 2 caps, el visible i l'invisible (a un altre poble), i no llevar el comentari on es diu que l'actual alcaldesa no sap administrar l'ajuntament o el que critica les gambes de Buc, que si ell vol convidar amb els seus diners fa el que vol. O es lleven tots o no en llevem cap. Per la meua part, pense que m'han tallat la llibertat d'expressió, per tant, no sé si entraré moltes vegades més, quasi que m'esperaré al diumenge 22 i a vore vindre. Per cert, felicitats per les moltes visites al blog.