Facebook Twitter Google +1     Admin

COM ERA GATA FA...23 anys: Monográfic especial festes, juliol 1988 ( I )

20110301232823-festes88pp.jpg

Les festes patronals de 1988 copaven tota l’actualitat periodística de finals de juliol. Tot el monogràfic s’exposa hui i demà al blog. Publicava jo, aleshores, un especial de festes al diari INFORMACIÓN, amb text meu i fotos meues, de Pons i del Programa de Festes, el 

29 de juliol de 1988, divendres:

Al muntatge fotogràfic, les següents imatges: Dalt esquerra, vista general del poble des de la partida Alcolaies. Dalt dreta, entrada al centre de salut abans, ara Ajuntament. Baix: símbol turístic del "Bazar..." i la Plaça d’Espanya o "de les canastes".

FIESTAS PATRONALES. PROGRAMA DE ACTOS. HOY, VOLTEO DE CAMPANAS Y ACTUACIÓN EN LA VELADA DE LA CANTANTE VICKY LARRAZ. ADEMÁS, PROCESIÓN, PASACALLE Y PROCLAMACIÓN DE REINAS.

SÍMBOLO DE “LES FESTES DE GATA”. BAZAR MULTICOLOR EN LA MARINA. CIENTOS DE TURISTAS SE DIVERTIRÁN ENTRE CENAS Y VAQUILLAS.

EL AYUNTAMIENTO DE GATA DE GORGOS EL PUEBLO ARTESANO DE LA MARINA ALTA, DESEA UNAS FELICES FIESTAS PATRONALES A SUS VECINOS Y VISITANTES. LA COMISIÓN DE FIESTAS 88, DESEA A TODO EL PUEBLO, QUE PARTICIPEN EN TODOS LOS ACTOS PASANDO UNOS FELICES DÍAS DE FIESTA.

EL TEMA DE INFRAESTRUCTURA DE CALLES, CLAVE PARA LA ALCALDÍA. INTEGRAR LA ESTACIÓN DEL FERROCARRIL EN EL PUEBLO, UN LOGRO PARA EL ALCALDE.

 

Comentarios » Ir a formulario

No hay comentarios

Añadir un comentario



No será mostrado.



Blog creado con Blogia. Esta web utiliza cookies para adaptarse a tus preferencias y analítica web.
Blogia apoya a la Fundación Josep Carreras.

Contrato Coloriuris