Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

QUÈ TROBEU ?. ELS VOLTANTS DE L'ERMITA DE GATA, UN DIUMENGE MATÍ. INCIVISME TOTAL!!

QUÈ TROBEU ?. ELS VOLTANTS DE L'ERMITA DE GATA, UN DIUMENGE MATÍ. INCIVISME TOTAL!!

Repassant el facebook em trobe amb aqueste IMATGES QUE DONEN PENA I LLÀSTIMA, que publica la veïna del barri-carrer del Tossalet-Calvari. Pena per com queden tots els diumenges pel matí els voltants de l’ermita de Gata, un paratge públic que caldria cuidar i preservar, llàstima per les persones incíviques que fan això.

Comenta Eniko les fotografies: "La Ermita ....tots els diumenges pel matí hi ha més i més fem ("basura")...cada vegada pitjor.". També diu: "Tots els diumenges...Cada dia que vaig a l’ermita vaig recollint cristalls trencats que estan per terra..." Finalment diu Eniko: "Jo visc ací i veig tots els dissabtes pujant joves per la nit. No se que tinc que fer, cridar a la policía? Perquè, de veritat, que cada vegada ho deixen pitjor..."

Cal denunciar aquests comportaments. Només teniu que veure la paperera i tota la brutícia per terra al costa. Es produeix ahí i a vegades a altres llocs del poble que puguen actuar els incívics...i això que estem amb una crisi sanitària.

FONT: Fotos publicades al facebook per Eniko Balogh, veïna del Tossalet-Calvari. 

0 comentarios