Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

LA PREMSA HA PARLAT DE LA SITUACIÓ POLÍTICA A GATA...I DEL CICLISTA GATER SERGIO TORRES JORRO

LA PREMSA HA PARLAT DE LA SITUACIÓ POLÍTICA A GATA...I DEL CICLISTA GATER SERGIO TORRES JORRO

La premsa digital i amb paper ha estat parlant estos dies de Gata amb dos vesants diferents: per una part, informen sobre la situació política de Gata, després d’emetre els seus respectius comunicats i passar-los a la premsa el PSPV local i el PP local, al respecte de les relacions amb l’equip de govern, Compromís. Per altra part, se li feia una entrevista al ciclista gater Sergio Torres Jorro, que passa ja a la professionalitat.

El digital MARINA PLAZA titulava dijous: "El PSPV de Gata rompe negociaciones con Compromís y emplaza a PP y JuGa a negociar una salida al bloqueo de la gestión municipal". Al subtítol: "Los socialistas acusan a el equipo de gobierno valencianista de no cumplir los acuerdos y convocan a militantes y simpatizantes a una asamblea para analizar los pasos a dar". Podeu llegir l’article, PUNXANT ACÍ. Ahir divendres publicava: "El PP recoge el guante del PSPV para negociar una alternativa al gobierno en minoría de Compromís en Gata". Als subtítols: "Los populares acceden a sentarse con los socialistas en busca de acuerdos y coinciden con ellos en su dura crítica a la gestión de los valencianistas" i "Ambos grupos tienen la sartén de la política municipal por el mango, pues reúnen la mayoría absoluta de la corporación pese a estar en la oposición". Per a llegir-ho PUNXEU ACÍ.

De la mateixa qüestió s’en ocupava ja despusahir el digital i ahir ho publicava en paper el diari de La Marina de LAS PROVINCIAS: "El PSPV de Gata suspende las negociaciones con el ejecutivo de Compromís sobre los presupuestos". Al subtítol: "Los socialistas explican que no pueden seguir hablando con un gobierno que «no respeta» los acuerdos plenarios". Per a llegir l’article, PUNXEU ACÍ.

També els diaris INFORMACIÓN i LEVANTE-EMV publicaven hui sobre el tema. L’article de A.P.F. titula: "PSPV y PP unen fuerzas en Gata frente al gobierno en minoría de Compromís". Al subtítol: "Los socialistas recriminan a la alcaldesa Magda Mengual que rechace el acuerdo de pleno para bajar el IBI". Si voleu llegir, PUNXEU ACÍ.

CICLISTA GATER

L’altre tema gater que es publicava a la premsa era l’article dedicat al millor ciclista gater que ha tingut per ara el poble de Gata, Sergio Torres Jorro. Al diari INFORMACIÓN d’Alacant, a la secció d’esports es publicava per Julián Palomar: "Ciclismo. Sergio Torres debutará en el campo profesional en el Tarteletto-Isorex del Bélgica". Al subtítol: "El ciclista de Gata de Gorgos ha dado el salto a la élite tras competir un año como amateur en el Asfra Racing Team belga". Al principi de l’article nomena..."El ciclista de Gata Gorgos, Sergio Torres, va a dar el salto al profesionalismo de la mano del equipo belga...". Si voleu llegir tot l’article, PUNXEU ACÍ.

FONTS: diaris, digital MARINA PLAZA, LAS PROVINCIAS (política local) i INFORMACIÓN (ciclista)

0 comentarios