Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

GATA: NOTÍCIA POLÍTICA IMPORTANT, VICENT FONT LEYDA (PSOE) DIMITIX DE TOTS ELS SEUS CÀRRECS AL GOVERN MUNICIPAL

GATA: NOTÍCIA POLÍTICA IMPORTANT, VICENT FONT LEYDA (PSOE) DIMITIX DE TOTS ELS SEUS CÀRRECS AL GOVERN MUNICIPAL

Saltava la notícia aquesta vesprada. Ho publicava el diari digital MARINA PLAZA. El titular no deixa lloc a dubtes: "El històrico Vicent Font renuncia a sus cargos en el gobierno de progreso de Gata".

Als subtítols expliquen un poc més la important notícia política, que arriba al mig arriba escàs de la formació del govern municipal a Gata: "El concejal socialista, que ya en el último pleno se desmarcó del ejecutivo votando un punto junto al PP, asegura que es una decisión “personal” y que dirá los motivos en cuanto trate la situación con su partido""La dimisión no pone en riesgo la estabilidad del gobierno municipal de Compromís, PSPV y JuGa, que sigue teniendo una holgada mayoría absoluta en la corporación." "El edil ya se desmarcó del ejecutivo en el último pleno, votando un punto junto al PP".

Pel seu interés informatiu, ací teniu l’article de Marina Plaza. Demà aniran coneixent-se més informacions al respecte i com queda la cosa...: PUNXEU ACÍ.

*DIJOUS, 3: Sols publica la notícia, dels diaris que porten informació comarcal, el INFORMACIÓN d’Alacant. Titula el diari alacantí: "Crisis de Gobierno. El portavoz del PSPV en Gata deja las delegaciones".

*DIVENDRES, 4: Publica LAS PROVINCIAS un article sobre el tema: "El PSPV no dejará el gobierno de Gata ni hará una moción de censura". Al subtítol: "El secretario comarcal de los socialistas desconoce los motivos por los que el edil Vicent Font deja las dos concejalías en el ejecutivo que mantiene con Compromís y JuGa". Podeu llegir l'article PUNXANT ACÍ.

 

FONT: Foto i informació, diari digital MARINA PLAZA.

0 comentarios