Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

AHIR DIA 19, MOLTS GATERS VAN ACOMPANYAR AL RECTOR VICENT FONT EN LA SEUA PRIMERA MISSA A BÉTERA

AHIR DIA 19, MOLTS GATERS VAN ACOMPANYAR AL RECTOR VICENT FONT EN LA SEUA PRIMERA MISSA A BÉTERA

Ahir diumenge, a les 19 hores, començava el rector fill de Gata Vicent Font i Pedro la seua nova "missió" al poble de Bétera. El seu ministeri com a rector de la Puríssima Concepció de Bétera (València). Molts gaters van estar al seu costat, acompanyant-lo i a l'altar divuit rectors, entre ells companys de Gata i de Xàbia. Des de la parròquia comentava el senyor rector Don Francisco, "Ha sido precioso ver la cantidad de personas de Gata que lo han acompañado. La celebración muy entrañable. Rezamos por ti Vicent. Qué el Santisimo Cristo te bendiga!".

Informaven també des de la pàgina de la parròquia beterana: "ENTRADA DEL NUEVO PÁRROCO": El pasado domingo, día 19, tuvo lugar la Eucaristía en la que el nuevo párroco de la comunidad tomo posesion y fue presentado a la feligresía  que en gran numero recibió y acogió a su nuevo pastor. La celebración culminó con un ágape en la plaza de San Roque".

Desitgem des del blog sort i bon treball en la seua comesa a Vicent, el rector fill del poble de Gata ara al poble valencià de Bétera.

Foto de Parroquia Gata De Gorgos.
FONT: fotos i informació, Parròquia de Gata.

 

0 comentarios