Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

CAMPANYA PRE-ELECTORAL: MAITE SIGNES, ACTUAL ALCALDESSA, ES PRESENTA COM A CAP DE LLISTA DEL PARTIT POPULAR DE GATA

CAMPANYA PRE-ELECTORAL: MAITE SIGNES, ACTUAL ALCALDESSA, ES PRESENTA COM A CAP DE LLISTA DEL PARTIT POPULAR DE GATA

Ho comunicava pel seu compte de facebook, MAITE SIGNES CASELLES, actual alcaldessa de Gata de Gorgos, va ser presentada anit com a candidata a l’alcaldia, pel Partit Popular. Dimarts dia 17 serà presentada oficialment.

"Anit va ser un nit molt especial per a mi. Amb companyia de militants i simpatitzants del Partit Popular, i acompanyada per Alcaldes i Regidors de la nostra comarca, vaig ser presentada com a candidata a l’Alcaldia del meu poble, Gata de Gorgos.

 Aquesta presentació és una mescla de sentiments per a mi. Per una banda representa una mostra de confiança del comité electoral local cap a la meua persona, i a tots ells els vull donar les gràcies, saben que he treballat per Gata i ...seguiré fent-ho amb il.lusió i dedicació, ells saben que la meua faena i esforç van encaminats a seguir fent del nostre poble un poble millor.

Per altre costat, ser candidata és una gran responsabilitat que jo faig meua amb intenció de donar el millor de mi en front d’aquestes eleccions municipals. Al mateix temps, entenc aquesta candidatura com una manera de seguir portant endavant el projecte que vaig començar en assumir l’Alcaldia, el qual ja està donant els seus fruits i al que li queden encara molts punts per fer, completar i millorar, i així poder complir un dels objectius primordials del partit que jo represente, el Partit Popular, fer de Gata un poble referent dins de la comarca.

També vull agraïr la presencia anit, no sols dels meus companys de partit, dels meus companys de pobles veïns sino també el suport del Partit Popular de la Comunitat Valenciana, que va estar representat per César Sánchez, Vicesecretari General del Partit Popular, qui em va dirigir unes emotives paraules i a més va comunicar que la meua candidatura será anunciada oficialment el proper dimarts 17 de març.

A la imatge, Maite junt amb Antonio Pons, president local, i César Sánchez, vicesecretari general del PP. a la Comunitat.

FONT: Foto P.P. Gata.

0 comentarios