Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

EL CICLISTA GATER SERGIO TORRES JORRO PARTICIPARÀ REPRESENTANT A GATA EN L’ETAPA GATA-GATA DEL DISSABTE 14, VOLTA A LA MARINA

EL CICLISTA GATER SERGIO TORRES JORRO PARTICIPARÀ REPRESENTANT A GATA EN L’ETAPA GATA-GATA DEL DISSABTE 14, VOLTA A LA MARINA

Servirà de preparació per a Múrcia. Dies enrere va participar en dos carreres a l’illa de Mallorca

Despúsdemà dissabte, a les 16 hores, el ciclista gater d’èlit SERGIO TORRES JORRO, a nivell testimonial i per agafar ritme, de cara a la seua preparació de la Volta a Múrcia, en la que participarà el 29 de febrer. Cal recordar que Sergio milita en l’equip ciclista del "Benicassim Me gusta-Luk" i que fa uns dies va participar a dos etapes a l’illa de Mallorca, fent bons registres. 

Amb relació a la carrera de dissabte al seu poble diu Sergio: "En vaig enterar ahir que si corría, vaig manat per els preparadors i ni jo ho sabía. A mi també en fa il·lusió correr al poble encara que sols eixirem i arribarem, però estas a casa..."

Deixem que siga ell el que explica les seues sensacions de les carreres celebrades a l’illa mallorquina: "El primer dia s’anomenava Trofeu de Cala Millor, que consistia en córrer quasi 130 kilòmetres en un recorregut prou trenca-cames de moltes pujades i baixades. El dia va eixir amb molt de fred i inclús va ploure un poc. A la carrera vaig estar prou actiu buscant la fuga que no vaig poder agafar i al final a l’últim port, a falta de poc més de 10 kilòmetres a meta, en vaig trobar amb força i vaig arrancar anant-me’n en solitari del pelotó i agafant alguns despenjats de la fuga del dia, entrant a l’sprint i fent nové en la classificació general, a pocs minuts de ciclistes de la talla de David Muntaner, campió del món de Madisson (modalitat de pista).

El segon dia vaig correr el "GP Hotel Pabisa", a Palma de Mallorca. Va ser una carrera bastant més plana que l’anterior i vaig eixir a molts intents de fuga però el pelotó i el terreny no l’afavoria fent-ho impossible, de manera que tot l’equip ens vam posar a controlar la carrera per a la arribada al sprint, on el nostre sprinter va fer el cinqué a la general i jo el vint-i-vuité de la general i dècim de la categoria".

Seguix, per tant, Sergio en la seua posta en forma.

FONT: Fotos i text, Sergio Torres (seu facebook).


0 comentarios