Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

SERGIO TORRES JORRO ABANDONA A L'ÚLTIMA ETAPA DE LA VOLTA A VALÈNCIA: la sort no li ha acompanyat

SERGIO TORRES JORRO ABANDONA A L'ÚLTIMA ETAPA DE LA VOLTA A VALÈNCIA: la sort no li ha acompanyat

La mala sort l’ha acompanyat en tota la Volta i ha abandonat a l’última etapa

No ha pogut acabar la Volta a la Província de València, el corredor gater

Moncada-Moncada, un perfil més pla, però la duríssima etapa d’ahir de Nàquera li va passar factura al ciclista gater SERGIO TORRES JORRO i hui ha tingut que abandonar.

Ell mateixa ho conta per mig del seu facebook:

"Després de sofrir moltissim en la duríssima etapa de Naquera, on el ritme va ser duríssim i vaig pagar el mal dia d’abans en "la pájara", vaig entrar poc després del pelotó, del que em vaig despenjar a l’última volta faltant uns 10 km. per a l’arribada, on vaig fer una mitja de 40km/h els 130km.

Hui última etapa d’aquesta volta tan internacional i de tant de nivell en Moncada. De nou la mala sort que ha anat darrere de mi durant tota la volta ha arribat. Abans de la eixida, al anar a calfar la cala en la que enganxa la sabata el pedal s’ha partit. Corrent a buscar altra cala o sabata de la meua talla, al final hem pogut aconseguir una sabata, he anat enseguida a la eixida però per sorpresa meua el pelotó ja havia eixit abans d’hora!!!

A tope entre la guardia civil i furgons d’equip, però sense vore ni tan sols els cotxes d’assistència. He pegat una volta al circuit de 9, amb una mitja de 41kmh jo sol, sense poder empalmar amb el pelotó i tinguent que abandonar ja en l’última etapa plana, on per fi em sentia amb millors sensacions.

Ara ja sols queda acabar la temporada de tantes alegries, sorpreses i alguns disgustos com sol passar i preparar millor i amb més ganes la següent".

I acaba dient sergio com ha fet tots els dies: "Moltes gràcies a tots".

Com diguem a Gata: "a l’altra serà, no hi ha que desanimar-se"

0 comentarios