Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

LA PREMSA PARLA HUI DE...la roda de premsa del PSOE (sou alcaldessa, Bloc i SòlGata)

LA PREMSA PARLA HUI DE...la roda de premsa del PSOE (sou alcaldessa, Bloc i SòlGata)

Tots els diaris (Información, Levante-EMV, Las Provincias i Marina Plaza) informen de la mateixa roda de premsa

Ahir, divendres, els regidors del PSOE de Gata Vicent Font (portaveu) i Vicent Pineda van fer una roda de premsa que hui recull tota la premsa de la zona.

El diari INFORMACIÓN d'Alacant titula: "El PSPV de Gata descarta el voto de censura y apoyará que la alcaldesa del PP tenga sueldo". Al subtítol: "El portavoz socialista dice que «da asco» que los políticos olviden las convicciones y sólo se preocupen de cobrar". L'article és de A.P.F. Pose l'enllaç: http://www.diarioinformacion.com/marina-alta/2013/07/20/pspv-gata-descarta-voto-censura/1397825.html. D'igual manera ho publica Levante-EMV.

El diari LAS PROVINCIAS (la Marina) titula: "El PSPV de Gata rompe con el Bloc y negociará con el PP el sueldo de la alcadesa". Al subtítol: "Los socialistas están dispuestos a hacer esta concesión pero critican el «abandono y pasotismo» del PP y dejan el Consejo de Administración de al empresa Solgata".

Ací teniu l'enllaç a l'article de Conxa Pastor: http://www.lasprovincias.es/v/20130720/marina/pspv-gata-rompe-bloc-20130720.html.

Finalment, el diari digital nou MARINA PLAZA, per mig de sergio García publica també la notícia: "El PSPV le pondrá sueldo a la alcaldesa del PP y descarta una moción de censura con el Bloc". Al subtítol: "Los socialistas desisten de buscar el acuerdo con los nacionalistas y apuestan por seguir en la oposición y ofrecer “acuerdos puntuales” a los populares". Ací teniu la notícia: http://lamarinaplaza.com/2013/07/19/el-pspv-le-pondra-sueldo-a-la-alcaldesa-del-pp-y-descarta-una-mocion-de-censura-con-el-bloc/.

A la imatge de CONXA PASTOR (LP) teniu un moment de la roda de premsa, amb Font i Pineda.

FONTS: INFORMACIÓN, LAS PROVINCIAS, MARINA PLAZA. Dia 20-7-2013.

0 comentarios