Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

¡¡ ATENCIÓ !! TORNA A PODER-SE APARCAR DISSABTE I DIUMENGE A LA PLAÇA DE L'ESGLÉSIA

¡¡ ATENCIÓ !! TORNA A PODER-SE APARCAR DISSABTE I DIUMENGE A LA PLAÇA DE L'ESGLÉSIA
Als llocs habilitats i sense fer dobles files. Això és el que toca...
 
Dos setmanes ha durat l’orde d’alcaldia. S’anunciava fa dos divendres precisament i ara vegem una altra nota de la Policia Local que publica al seu mur de facebook i a la pàgina.
Us pose la nota textualment:
 
"TRÁFICO: si bien hace unas semanas, anunciábamos una orden de alcaldía, donde la Junta Local de Gobierno, aprobó que durante los fines de semana, no estacionase en la Plaza de la Iglesia, ahora anunciamos a la población que dicha orden, queda revocada, PUDIENDO ESTACIONAR LOS FINES DE SEMANA, COMO SIEMPRE, con la correspondiente excepción de cuando se realice un servicio de entierro, que se señalizará como siempre, mediante las señales móviles de prohibido estacionar.
Lo que sí se ha pedido a la policía, es que se controlen los malos estacionamientos en dicha plaza, en especial las dobles filas, que dificultan la visibilidad de los que bajan por el Grupo Escolar, y muy especialmente, los días de boda, bautizos, entierros y demás."
 
Torna a poder-se aparcar a la Plaça Vella, com es veu a la fotografia que precisament vaig captar un dels dos dissabtes que estava prohibit i s¡ no mireu les valles ¡¡ què coses passen !!

2 comentarios

CRONISTA DE GATA -

A "Anónimo":
La mateixa idea es pot posar sense dir paraules malsonants o de "poc trellat", no creus?. Al meu entendre sobra l'última frase. Estàs d'acord?.

Anónimo -

No sé si descollonar-me o posar-me a plorar. Un govern de resposabilitats de futur pel poble. Soques de garrofer!!!