Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

HUI AL B.O.P.: Noves regidories i Convocàtoria per a Jutge de Pau

Dos edictes es publiquen hui dilluns 6 de febrer de 2012 al Butlletí Oficial de la Província. El primer és la delegació genèrica de l’Alcaldessa en dos regidors. La regidora María Teresa Signes Caselles (PP) portarà la gestió i direcció de Recursos Humans, i José Guillermo Cholbi Sart portarà Modernització Administració Municipal.

L’altre edicte fa referència a l’elecció del Jutge de Pau, titular i subtitular. Correspon al Ple elegir-los. S’obri un termini de quinze dies hàbils perque les persones interessades i que reunixquen les condicions legals ho sol·liciten per escrit dirigit a l’Alcaldia. En la Secretaria de l’Ajuntament es pot examinar l’expedient i demanar la informació necessària pel que fa als requisits, durada del càrrec, remuneració, etc. En cas de no presentar-se cap persona, el Ple elegirà lliurement.

FONT: B.O.P. 6-2-2012.

4 comentarios

CRONISTA DE GATA -

A "Anónima" i "Mes anónima", igual que a "gater" gràcies per participar. Cada cert temps es renova el període de Jutge de Pau, que actualment l'ocupa a Gata el degà dels jutges de la comarca, Miguel Moncho.
Està clar que tindràs que anar a l'Ajuntament i sol·licitar la documentació pertinent.

gater -

a que es referiu? que demanen per a set jutge de pau?

Més anònima -

Només has de presentar la petició per escrit en l'Ajuntament. També jo estic pensant a presentar-me però em tem que les obligacions em superarien: actes de conciliació, registre civil..... buffff. Tot per a tu, que hi haja sort!!!!

Anonima -

Jo em presente, estic farta de que sempre estiga el mateix, segur que l'home ho fa bé, però ja cobra de la vellea, jo que estic al paro des de fa un any, em vindria molt bé, són com uns 500 € al mes. Com s'ha de fer per a presentar-se?