Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

SANTS I REFRANYS: dia 13 Sant Eduard; dia 14, Sant Calixte I, papa.

Abans d´entrar a aquest article, vull advertir que notaran els usuaris i visitants que no estic al dia, pel que fa al santoral-refranyer, al record de les efemèrides de 20, 15, 10 i 5 anys, i a les fotografies antigues, tan benvolgudes pels visitants. Això es degut a un projecte que estic fent que em portarà de tasca un mes i em restarà possibilitat d´acabar bé tots els dies el blog. Prompte tindran notícies del tema.

Per això, trauré aquestes seccions cada dos, tres o quatre dies i tot junt.

Com hui, que breument recorde que ahir dia 13 dimecres va ser SANT EDUARD, anglés que fou governant i confessor. Hui dia 14 és SANT CALIXTE I, que fou papa i màrtir romà.

Pel que fa als refranys, en tinc un just per aquests dies, donat que fa dos dies va ser l´última festa:

SI VOLS TENIR UN BON FAVAR, SEMBRA´L PER LA MARE DE DÉU DEL PILAR.

FONTS:

www.santopedia.com i www.masrabassa.com.

0 comentarios