Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

ESPECIAL 10 ANIVERSARI, CRONISTA DE GATA. 25é CONVITAT (segona etapa): MANUEL ROSELLÓ BEQUIO (MANOLO, EL DEL BAR CORDER), UN GRAN PROFESSIONAL I GRAN PERSONA

ESPECIAL 10 ANIVERSARI, CRONISTA DE GATA. 25é CONVITAT (segona etapa): MANUEL ROSELLÓ BEQUIO (MANOLO, EL DEL BAR CORDER), UN GRAN PROFESSIONAL I GRAN PERSONA

SI ELS DIC QUE EL CONVIDAT Nº 25 ÉS MANUEL ROSELLÓ BEQUIO TARDARIEN EN PENSAR-HO, PERÒ SI ELS DIC MANOLO, EL CAMBRER DEL BAR CORDER, DE SEGUIDA ELS VE AL CAP AL MANOLO DE TOTS CONEGUT, NO SOLS A GATA SINÒ PER TOT ARREU DE LA COMARCA I MÉS ENLLÀ. UN GRAN PROFESSIONAL I UNA GRAN PERSONA, QUE NO HE VOLGUT DEIXAR-LO PASSAR I MÉS EN ESTE TEMPS TAN COMPLICAT PER ALS PROFESSIONALS DE L’HOSTELERIA.

ACÍ TENIU EL SEU ESCRIT, BREU PERÒ MOLT REAL: 

 

"Quan Miguel em va escriure convidant-me a fer un petit escrit per al 10 Aniversari del seu blog, vaig pensar, i ara jo de què parle?
Que millor forma que començar felicitant-te per aquests 10 anys i agraïn-te el haver pensat amb mi.

Escrivint aquestes paraules, em venen tants records!

Un d’ells es quan de menut acompanyava a ma mare ’Al Prado’ a la matinada a comprar per la tenda que teníem a l’Arraval i després me’n anava a l’escola.
També em ve al cap quan pels tardets i els caps de setmana anava a treballar al ’Bar La Paz’.

I quan vaig acabar l’escola, vaig anar a treballar al ’Bar Chaparro’. Un any després, en el 1983 amb 15 anys, vaig començar a treballar fins ara a ’Ca Corder’.

Mai haguera pensat amb el temps que porte a Ca Corder que estaríem tant de temps parats. Hem de adonar-nos que ens ve un temps de canvis i ens hem de recolzar uns amb els altres."

Dir-vos que molts ànims a tots i prompte estarem altra vegada servint-vos la cervesseta, que ja en tinc gana!"
Moltes gràcies Miguel.
 Un abraç.

0 comentarios