Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

ESPECIAL 10 ANIVERSARI, CRONISTA DE GATA. 17ena CONVIDADA: FÁTIMA LOZANO CORTEGOSO, UNA JOVE GATERA QUE VIU A MÈXIC

ESPECIAL 10 ANIVERSARI, CRONISTA DE GATA. 17ena CONVIDADA: FÁTIMA LOZANO CORTEGOSO, UNA JOVE GATERA QUE VIU A MÈXIC
LA SEGÜENT PARTICIPANT EN L’ESPECIAL DEL X ANIVERSARI ÉS UNA XICA GATERA, QUE HA FET ARRELS A MÈXIC. ELS SEUS AVIS JA VAN SER IMMIGRANTS I ELLA VIU DES DE FA 11 ANYS A L’ALTRA PART. SEMPRE QUE POT TORNA A LA SEUA VOLGUDA GATA.
 
ACÍ TENIU EL SEU ESCRIT:

Hola a tots!!! Sòc Fátima i sóc Gatera. El que molta gent no sap és per qué ho sóc!!!

Jo sóc Gatera gràcies als meus uelos "Marcial i María" que vivien a Cadiz i treballaven allà per a una fàbrica de cabassets gatera. Al tancar allí la fàbrica, van tenir l’oferiment de treballar a la fàbrica de Gata i es van traslladar. Ells van migrar i passats els anys també jo...

Des de fa ja 11 anys que el meu home i jo vivim a Mèxic, un pais amb molts contrastos i bona gent que ens vol!!!
En aquests 11 anys, he treballat amb una dermatòloga fent diversos tractaments estètics per un parell d’anys, després he pogut seguir formant-me en el món de la estètica.

Entre el 2018/2019, camvie per complet de gremi i em matricule en una escola gastronòmica per estudiar algo que m’apasiona...la rebosteria i la panadería internacional!!! Ara, ja acabat el curs, seguisc cuinant, però des de casa!!!

Del poble el que més enyore és la meua família, com no!!! Però també als meus amics, les vesprades de cervesseta i les nits de Kiro’s. Una altra cosa que trobe molt a faltar és la mar. Quan estem ahí, a vegades, ni ens enrecordem!!! Però quan estàs tan lluny es troba molt en falta!!!

Allà a on em porte la vida.. sempre tindré temps per tornar al poble!!!
Per que sóc Gatera!!!

FÁTIMA LOZANO CORTEGOSO

0 comentarios