Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

ESPECIAL 10 ANIVERSARI. CRONISTA GATA. 2ª CONVIDADA: ROSA Mª FRANCO GREÑO, UNA INFERMERA DE BENIGÀNIM QUE ES VA FER GATERA

ESPECIAL 10 ANIVERSARI. CRONISTA GATA. 2ª CONVIDADA: ROSA Mª FRANCO GREÑO, UNA INFERMERA DE BENIGÀNIM QUE ES VA FER GATERA

LA SEGONA CONVIDADA DE HUI DIA 8, PRIMER DIA DELS ESPECIALS 10 ANIVERSARI DEL BLOG ÉS GATERA D’ADOPCIÓ. UNA INFERMERA QUE EL DESTÍ I EL VOLER LA VA PORTAR A GATA, DEIXANT ENRERE LA SEUA BENIGÀNIM DE NAIXEMENT I XÀTIVA DE RESID'ENCIA VOLGUDES. ELLA RECORDA ELS SEUS PRIMERS ANYS I EN EL FONS DE LES SEUES PARAULES ESTÀ EL RECORD DE PEPE, EL SEU ESTIMAT MARIT

 

RECORDS


Vull parlar sobre Gata i els gaters des de l’experiència de fa molts anys. En 1973 vaig coneixer a un gater que em va enamorar, per la seua humanitat i sensillesa, i per l’amor que li tenia al seu poble Gata de Gorgos.

Vos parle de una forastera que fa 45 anys que visc en este preciós poble de Gata. Dir-vos que en este temps, m’he sentit molt a gust i en considere una gatera més. Això és la conseqüència de la bona acollida que he tingut per part de tot el poble, començant per la família Simo que es la meua, de uns amics meravellosos, i de uns gaters i d’unes gateres que se que m’han estimat i que degut a la meua professio d’infermera, us he pogut conéixer més a fons.
Sols aprofitar l’ocasió que m’ha brindat Miguel Vives, per a dir-vos des d’ací que VOS ESTIME. Gràcies per el que m’heu fet sentir en estos 45 anys.
FONTS: Paraules i foto aportades per Rosa María Franco Greño.

0 comentarios