Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

EL CONCURS TELEVISIU "ATRAPA'M SI POTS" (À Punt) TÉ AQUESTA SETMANA UNA CONCURSANT GATERA, NATALIA ARGUDO PEDRÓS

EL CONCURS TELEVISIU "ATRAPA'M SI POTS" (À Punt) TÉ AQUESTA SETMANA UNA CONCURSANT GATERA, NATALIA ARGUDO PEDRÓS

El concurs de preguntes de cultura general que emet la televisió valenciana "à punt" a les 15.45 hores de dilluns a divendres, "Atrapa’m si pots" i que presenta Eugeni Alemany, compta aquesta setmana amb una concursant gatera. NATALIA ARGUDO PEDRÓS, nascuda a Gata i que viu actualment a Moraira (Teulada), concursa junt amb altres concursants, una d’elles Paula de la veïna Xàbia.

Ja hem vist tres dels cinc programes i va ser guanyadora dilluns i dimarts emportant-se el premi de 200 euros cada dia. Hui dimecres ha tingut que deixar el programa a la segona eliminatòria. Veurem que ens depara el concurs i la participació de Natalia demà dijous i el divendres.

Ens conta Natalia com va arribar al programa i els passos que va seguir: "Em vaig assabentar del casting per la meua amiga Paloma Tecla, de Moraira, que ho va veure en el facebook. Era el mes d’abril i sols havies de cridar i deixar les teues dades a un contestador. El casting era a Denia el día 23 d’abril. Al casting vaig anar amb Paloma de Moraira i amb Vicen de Pego que concursaren en la setmana setena. Consistia en unes preguntes de cultura general i després ens grabaren d’una en una (contant un acudit, cantant, ballant...) i son les imatges que apareixen de tant en tant."

Per a ser dels primers programes de la nova televisió valenciana, diu Natalia: "Cal dir que anavem a cegues, perquè el concurs encara no s’havia vist mai ací. À Punt encara estava en proves. Ens explicaren com era la dinàmica del joc, però jo vaig pensar que era millor que m’eliminaren en les primeres fasses i així veure tranquil.lament com anava la cosa. En un tres i no res em vaig veure a la final sense esperar-ho...per això estava tan contenta quan vaig guanyar, perquè no ho haguera imaginat mai. Vegent ara el segón dia de concurs d’ahir, veig que sols em va faltar encertar la pregunta de Carlos Goñi i Revolver per a endur-me el pot...era un grup que m’agradava prou de joveneta, però ja havia oblidat el nom del cantant".

Si li agrada o no l’experiència i el concurs ens diu: "El que més m’agrada del concurs es que et pregunten coses de la nostra terra i cultura. Això fa que es pose en valor coneixer el nostre territori, música, costums, història... M’emporte de tot açò una experiència preciosa perquè tot l’equip de "Atrapa’m si pots" es va portar de categoria, el personal era encantador, Eugeni súper divertit i els companys i companyes amb els que vaig competir persones formidables. A més, vaig tindre la sort de que m’acompanyara la meua amiga Virginia entre el públic, a la que vull agrair el seu suport incondicional".

Què diries als que vulguen concursar de Gata i la Marina Alta?. "Animar a tothom a participar; a banda dels coneixements que puguem tindre, la sort juga un paper molt important". Si ho voleu fer, teniu dos telèfons: per a concursar, el 961135441, i per assistir com a públic, el 961140129".

Ara sols resta descobrir demà i despusdemà fins on arriba la concursant gatera Natalia. Li desitgem sort.

FONTS: informació facilitada per Natalia Argudo Pedrós. // Fotos del concurs, pujades al seu mur del facebook.

0 comentarios