Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

LA JOVE GATERA AMPARO MARÍN BOLUFER, PORTERA DE FUTBOL SALA, PUJA A SEGONA DIVISIÓ NACIONAL DE FUTBOL SALA AMB EL C.D. CALP FUTSAL

LA JOVE GATERA AMPARO MARÍN BOLUFER, PORTERA DE FUTBOL SALA, PUJA A SEGONA DIVISIÓ NACIONAL DE FUTBOL SALA AMB EL C.D. CALP FUTSAL

"Tenint en compte que hem superat les dificultats d’aconseguir jugadores i la llunyania respecte als altres equips, tots d’Alacant, es un somni fet realitat"

Descobrim hui la vida esportiva de la jove gatera AMPARO MARÍN BOLUFER, una gran esportista que ha conseguit, junt amb les seues companyes, arribar a una cota molt alta, la Segona Divisió Nacional femenina de futbol sala. Ho ha fet amb el seu equip, el C.D. Futsal de Calp com a portera, després de guanyar dissabte passat al Alaquàs en el play-of d’ascens.

Amparo mateix ens referix el seu historial esportiu dels millors deu anys de la seua carrera. "Vaig començar ja farà uns 13 anys, a Gata, provant diferents esports amb Rafa Pla (el monitor esportiu), pero sense aconseguir agradar-me un definitiu. La primera vegada que vaig veure el futbol sala, ho vaig saber, era el meu esport. Després de provar com a jugadora un temps, vaig decidir posar-me a la porteria per provar-ho també, i contenta amb la posició, ací estic, a un estiu i una pretemporada de jugar en Segona Divisió Femenina". 

Continua Amparo relatant el seu camí cap a la important meta ja aconseguida dissabte passat: "En l’equip de Gata, moltes xicones, jóvens totes, vam aconseguir diferents copes i medalles, però al passar l’edat de cadets l’equip es va desfer i vaig decidir anar-me’n fora a jugar. Vaig passar pel Xàbia primer, i després en Dénia vaig seguir el meu trajecte, passant per diferents equips de la localitat, jugant en la lliga comarcal".

Ara conta Amparo la seua arribada i acollida a Calp i la seua selecció per a la selecció sub-21 valenciana: "Un bon dia, amb 19 anys, un equip de Calp em va oferir anar a jugar amb elles, i, com no, vaig acceptar. L’any següent, es va decidir fer un equip d’autonòmica a Calp, al veure tots els triunfs del equip femení. Em van cridar per a formar part d’ell, i per supost vaig accedir. Després de dos anys durs d’aprenentatge, la primera recompensa, en la llista per a ser portera de la Selecció Valenciana Femenina Sub-21".

Als quatre anys d’il·lusió, esforç i sacrifici, als seus 23 anys, ha arribat la recompesa per a Amparo i les seues companyes: "el meu equip s’ha proclamat campió de lliga autonòmica, i per si fos poc, dels play-off’s, que ens catapulten a Segona Divisió Femenina. Tenint en compte que hem superat les dificultats d’aconseguir jugadores i la llunyania respecte als altres equips, tots d’Alacant, es un somni fet realitat.

Finalment, Amparo aprofita des d’aquestes línies del blog del "Cronista de Gata", aquesta finestra oberta per als que vulguen, per a fer una crida a doble banda, necessiten esponsors i jugadores:
"Necessitem ajuda d’esponsors i sobretot de jugadores que vulguen vindre a provar i formar part d’aquesta gran familia que es el Club Esportiu Calp Futsal. Podeu contactarnos en la pàgina de Facebook: Calpe Futsal Femenino o per el meu Facebook: Amparo Marín Bolufer".
Una oportunitat de practicar l’esport de futbol sala i d’arribar, qui sap, com Amparo a les divisions més altes d’aquest esport.
(A la imatge de baix, Amparo està sentada fent la senyal de victòria)

FONT: Fotos i informació facilitades per Amparo Marín Bolufer.

0 comentarios