Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

UN TOTAL DE 38 VEÏNS DE GATA I ALTRES POBLES COMENCEN EL CAMÍ DE SANTIAGO: Roncesvalles-Logroño

UN TOTAL DE 38 VEÏNS DE GATA I ALTRES POBLES COMENCEN EL CAMÍ DE SANTIAGO: Roncesvalles-Logroño

Expedició organitzada des de la parròquia de Gata de Gorgos

Ahir per la vesprada, sota l’atenta mirada del Montgó es reunien a les Sorts tots els components de l’expedició. En total uns 38, entre gaters i pobles del voltant. A les 19 hores eixien cap a Roncesvalles per a començar eixa etapa diferent a l’any passat, ja que en 2014 acabaven a la catedral de Santiago. El viatge o ruta està organitzada des de la parròquia de Gata de Gorgos i és el segon any que fan el Camí.Els pelegrins estaran del 16 al 23 d'agost en ruta.

Pose textualment el que va publicar al facebook el senyor rector Don Francisco M. Murillo, que també participa en l’expedició: 

"Comenzamos el Camino!Este año: Roncesvalles - Logroño. Por delante 6 etapas que son toda una aventura. ¿Qué es lo que nos encontaremos? No lo sabemos. Esto es la vida misma.Buscamos una experiencia única e irrepetible. Lo tenemos todo planificado: recorridos, comidas, transporte pero esto no es suficiente. Lo que realmente hace especial es lo que se sale del programa, esto es el sello de autenticidad y de la experiencia única. Sabemos que Dios es especialista en esto por eso desde aquí,camino a Roncesvalles, le pedimos al Buen Dios que nos sorpenda como solo El es capaz de hacerlo. Buen Camino!".

Aniré posant-vos imatges d’eixa etapa tan bonica pels paisatges, al llarg del seu recorregut.

FONT: Parròquia de Gata de Gorgos.

0 comentarios