Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

GATA: Baixa l'atur (paro) amb referència a juny de l'any passat, en 44 persones

El diari digital La Marina Plaza ha publicat un article, en el que es posa de manifest que Gata va baixar els parats en 44 persones pel que respecta a juny de l'any passat i este juny. Titula l'article: "El paro apenas desciende un 7% en la Marina Alta en el último año y pone en entredicho la recuperación de la crisis". En un dels subtítols diu: "Calp, Gata, El Verger y Dénia fueron los municipios donde más bajó el desempleo y Pego, Ondara, Pedreguer y Xàbia donde menos".

A l'interior de l'article torna a parlar de Gata: "Estos desajustes también se aprecian en aquellas localidades de segunda línea cuyos referentes económicos han sido la agricultura, la industria o los servicios y que en general han sido muy castigadas en estos últimos ocho año de crisis. Gata (-8,8%) y El Verger (-8,4) lograron en este sentido buenas estadísticas en la reducción del paro a pesar de que sus números absolutos siguen siendo discretos".

Finalment, es posa el quadre de aturats ("parats"). Juny de 2015, Gata té 456 parats. En 2014 eren 500. Han baixat 44, el que suposa un percemtatge de -8,8%.

Si voleu llegir tot l'article, ací teniu l'enllaç: http://lamarinaplaza.com/2015/07/13/el-paro-apenas-desciende-un-7-en-la-marina-alta-en-el-ultimo-ano-y-pone-en-entredicho-la-recuperacion-de-la-crisis/.

FONT: La Marina Plaza, 13-7-2015.

0 comentarios