Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

FOTOGRAFIES ANTIGUES (Gata en el record) -1.585, la del dia 19/8-

FOTOGRAFIES ANTIGUES (Gata en el record) -1.585, la del dia 19/8-

Nova fotografia, la corresponent al 19 d’agost (1.585). Una fotografia personal de record, recuperada dels records infantils. La va pujar l’altre dia al seu facebook. Antonio Monfort Mulet quan tenia quatre anys ja parava espigat, bon xic i portava una "pajarita". "Quetet" i agafat a la cadira, monyo curt. Aquells anys 60.

El mateix Antonio ens dona un testimoni impressionant i digne de tindre's en compte hui en dia:

"Curiositats: esta foto la guarde amb molt de carinyo. Per eixes dates estava bastant malalt. Em van diagnosticar leucèmia i estava en tractament amb el metge Pastor de Gandia. El metge li va dir a mon pare que es fera l'ànim que no hi havia solució. Per aquelles dates resulta que no m'havien fet mai cap de foto i em van portar a Ca Alcoiana, per a que em fera una foto per a record meu i per a la làpida. Jo recorde que no volia anar, pensant que allí també em punxarien per a traure'm sang i no volia, m'ho vaig prendre a plors. Mon tio Miguel s 'havia acabat de comprar una Vespa i recorde que em va pujar per a passejar-me i portar-me a fer-me la foto. Es pensaven que anava a morir-me, i res, ací estic jo "donant més mate que una onza de cucs"."

FONT: Fotografia propietat de Antonio Monfort.

0 comentarios