Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

FOTOGRAFIES ANTIGUES (Gata en el record) -1.266, la del dia 4/10-

FOTOGRAFIES ANTIGUES (Gata en el record) -1.266, la del dia 4/10- Cada vegada més prop del dia de hui, la sèrie de fotografies antigues continua. Ara una fotografia de la col·lecció que feia temps no posava, la de Jaime Signes "de Mónica". Una imatge molt simpàtica. S’en recordeu de "L’Escoleta" quan estava al carrer Teulada, just la casa que està enfront del carrer La Lluna. Ahí anaven estos xiquets de tan sols dos anyets. Un d’ells és Manolo, fill de Carmen i Jaime. Mirant la foto el podeu veure sentat, quart per la dreta. A la segona fila teniu al quart per l’esquerra a Quico. Si en coneixeu més, podeu anar diguent-ho i aixina completar millor la foto. De segur que alguns us reconeixeu....I efectivament, s'han conegut o bé elles/ells o bé algun cosí o germà. Em comenta al facebook Fátima Lozano que "Jo sóc la tercera començant pr baix i per la dreta!!! Aquesta també la tinc jo al meu facebook!!!!Per la seua part Pepa Serra Galdón diu: "Jo soc la segon, començant per l'esquerra dalt de tot".Francis Font Andrada ens diu: "El meu germà Paco Font, baix a la dreta el segon. I el meu cosí José Font dalt el primer a l'esquerra.Finalment, pel blog respon "Vicent": "El primer per l'esquerra de la fila de dalt es José Font Pedro (Corder, el fill d'Antonio). I el segon per la dreta, de la fila de baix, crec que és el seu cosí Paco, fill de Vicent"Ja tenim més informació. GRÀCIES A TOTES I TOTS i seguiu identificant-ne.

1 comentario

vicent -

El primer per l'esquerra de la fila de dalt es Jose Font Pedro (corder, el fill d'Antonio. I el segón per la dreta de la fila de baix crec que es el seu cosí Paco, fill de Vicent