Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

LA PREMSA PARLA DE...la roda de premsa del Bloc, la Campanya Comerç-Cultura i l'accident

LA PREMSA PARLA DE...la roda de premsa del Bloc, la Campanya Comerç-Cultura i l'accident

La premsa publica hui moltes notícies relacionades amb Gata. Dos rodes de premsa i una notícia de succesos tenen la culpa.

Primer es va fer la roda de premsa de la Coalició Compromís de Gata, amb resposta a la del PSPV-PSOE de Gata. Tots els diaris ho publiquen hui:

De nou, un article de Conxa Pastor a la Marina diu: "El Bloc de Gata de Gorgos denuncia que existe un pacto encubierto entre PSPV y PP". Al subtítol: "Los nacionalistas acusan a los socialistas Font y Pineda de actuar de forma "unilateral y solitaria" al margen de la ejecutiva local del partido". Ací teniu l'enllaç a la notícia: http://www.lasprovincias.es/v/20130724/marina/bloc-gata-gorgos-denuncia-20130724.html.

També el diari digital "Marina alta Plaza" tracta hui el tema: "El Bloc acusa a los socialistas Font y Pineda de entablart un "pacto encubierto" con el PP". Al subtítol de l'article de Sergi García diu: "Los nacionalistas afirman que los dos ediles del PSPV actúan “al margen” de su partido y preguntan qué reciben “a cambio” de su apoyo a la alcaldesa popular".

Per altra part, l'altra notícia del dia, la roda de premsa de Comerç-Ajuntament també la publiquen els dos diaris. LAS PROVINCIAS publica: "La muestra textil Art al Vent de Gata cruza fronteras y llegará hastya México". AL subtítol: "El municipio presenta la campaña "Quiero Pueblo" que engloba todas las actividades progranmadas para estos meses del período estival".

El diario digital "Marina alta Plaza" publica: "Artistas de 25 países participan en la décima muestra Art al Vent". Als subtítols: "Comercio, hostelería, ayuntamiento y vecinos aúnan esfuerzos para ofrecer un amplio abanico de alternativas a los visitantes durante todo el mes de agosto" i "La organización ha recibido una propuesta desde México para exportar el modelo al otro lado del Atlántico". Enllaç: http://lamarinaplaza.com/2013/07/23/artistas-de-25-paises-participan-en-la-decima-muestra-art-al-vent/.

Finalment, també l'accident del pont del tren a l'entrada de la Garganta (venint de Teulada) és notícia al LEVANTE-EMV: "Cortan la N-332 tras chocar un camión con el puente del tren". Ací teniu l'enllaç: http://www.levante-emv.com/comarcas/2013/07/24/cortan-n-332-chocar-camion/1019213.htm.

A la imatge, el cartell anunciador de la campanya "Quiero pueblo..."

FONTS: diaris LAS PROVINCIAS, LEVANTE-EMV i el digital MARINA ALTA PLAZA, hui dimecres 24-7-2013.

0 comentarios