Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

FOTOGRAFIES ANTIGUES (Gata en el record) -1.163-

FOTOGRAFIES ANTIGUES (Gata en el record) -1.163-

De nou, altra fotografia recollida del blog "Nausica" de l’amic Carles Mulet. El blanc i negre dona expressivitat i antigor a la foto, de la construcció que vegem molt els gaters i moltes vegades passa la seua bellea i plasticitat desapercebuda. Carles ens mostra "La Gata dels seixanta: una perspectiva del pont de la via". Deixem que parle ell:

"Recorde vagament el dia que vaig anar a fer aquesta foto. Vam caminar pel llit del riu des de la raval, on jo vivia fins arribar al pont de la via del tren. No recorde qui m’acompanyava, però aquella passejada (més o menys un quilòmetre i mig caminant per les cinquetes del riu fins ben enllà de la línia imaginària que separava "el meu territori" de la resta del poble) constituïa una autèntica aventura. 

Estic quasi segur que vaig fer més d’una foto, en recorde fins i tot vívidament alguna altra, però aquesta és l’única de l’impressionant pont que hi ha entre el grapat que encara conserve. Me l’estime especialment perquè crec que és de les millors fotogràficament parlant. M’agrada aquest contra picat, la diagonal que  travessa la meitat dreta i l’ull de pont de la part esquerra..., la seua puresa de línies quasi geomètrica, minimalista."
 
FONT: Foto i text extrets del blog de Carles Mulet "Nausica".

0 comentarios