Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

GATERS FORA: ANGÉLICA SIGNES PASTOR, una farmacèutica viatgera, que recala per fi a Madrid

GATERS FORA: ANGÉLICA SIGNES PASTOR, una farmacèutica viatgera, que recala per fi a Madrid

(PODEU FER MÉS GRAN LA COMPOSICIÓ FOTOGRÀFICA, PUNXANT ACÍ)

"En la meua tasca de farmacèutica hospitalària, preparava, controlava i supervisava la quimioteràpia d´aquests pacients, de manera que podia passar una estona xarrant amb ells. En general, aquestes persones sempre estan contentes, malgrat les conseqüències, i em regalaren molta positivitat i ganes de viure!!..."

"M’agradaria que més joves gaters amb histories emprenedores i de superació personal també participaren...en la sèrie GATERS FORA

La sèrie de "Gaters Fora" va omplint les pàgines del blog del CRONISTA DE GATA. Hui us done a conèixer a ANGÉLICA SIGNES PASTOR, una farmacèutica que viu a Madrid, que està a punt de ser mare i que porta Gata i la seua terra dins del seu cor. Sens dubte quan arribe el feliç aconteixement ens ho farà saber, donat que ja forma part de la gran família de GATERS FORA.

Filla de Ángel "el Roget" i de Teresa, néta de María "la cadena", ella mateixa ens conta què va estudiar i en què treballa. El seu recorregut no té perdua. Al final pareix s’ha afincat a Madrid, després de passar per València, Anglaterra i Palma de Mallorca. Ací teniu les seues vivències: 

"Sóc Angèlica Signes Pastor, nascuda a Gata l’any 1977. Fa uns dies vaig ser convidada per Miguel Vives a participar en el seu Blog en l’apartat de GATERS FORA. Realment va ser per a mi una molt agradable sorpresa!! He estat mirant aquest Blog i és molt interessant. Per aquest motiu, he decidit col·laborar amb aquesta iniciativa.

Primer que res vull donar les GRÀCIES a Miguel per convidar-me a formar part del seu Blog i felicitar-lo pel seu treball, ENHORABONA!!. A continuació, vos conte un poc la meua trajectòria que comença l’any 2000, quan vaig acabar la llicenciatura de Farmàcia per la Facultat de Farmàcia a València. Els quatre primer anys posteriors d’obtindre la llicenciatura serviren per agafar experiència i a més a més vaig aprofitar per aprendre altres tipus de teràpies: teràpies alternatives, com pot ser la Fitoteràpia, la teràpia amb oligoelements i entre altres coses també vaig aconseguir el títol de Quiromasajista pel Centre d’Estudis CIM de València.

Aquests anys varen ser molt formatius, desenvolupant tasques d’oficina de farmàcia, com a farmacèutica adjunta i substituta, en diferents localitats de la nostra Comunitat. L’any2004 tots dos, el meu marit (també farmacèutic) i jo, vàrem decidir convertir-nos en Farmacèutics Europeus i ens vam anar a Anglaterra per tal d’aprendre i desenvolupar la nostra professió. Varen ser uns anys molt importants per a nosaltres.

Ens vàrem mudar al Sudoest d’Anglaterra, concretament a la regió de Devon o com anomenen els britànics, a la “Riviera Anglesa”. En un primer moment vaig treballar com a Farmacèutica Manager en una companyia farmacèutica britànica molt coneguda (Superdrug) a Torquay (Devon). Allí vaig aprendre molt en quant a “Atenció Farmacèutica” i “Anticoncepció d’emergència” amb el suport de la Universitat de Manchester.

Vam estar a Torquay uns dos anys. Aquesta experiència m’agradà molt, encara que el meu marit i jo teníem ganes d’aprendre més d’altres sectors de farmàcia. Així que decidirem canviar. Ens vam mudar de Torquay a una ciutat de Devon, concretament, a Exeter. Exeter és una ciutat molt bonica i plena de vida. Ací vaig tenir l’oportunitat de treballar en un Hospital. A l’any 2006 vaig començar a treballar com a Farmacèutica Hospitalària en un dels més prestigiosos hospitals del Regne Unit, en el “NuffieldHospital”. En aquest hospital vaig desenvolupar la capacitat de treballar en equip junt amb metges i infermeres.

Una cosa que m´ensenyà molt i que realment puc dir que formava la part del dia que més m´agradava en aquest hospital, va ser poder visitar els pacients amb càncer. En la meua tasca de farmacèutica hospitalària, preparava, controlava i supervisava la quimioteràpia d´aquests pacients, de manera que podia passar una estona xarrant amb ells. En general, aquestes persones sempre estan contentes, malgrat les conseqüències, i em regalaren molta positivitat i ganes de viure!!.

Després d’uns anys a Anglaterra, treballant, descobrint i viatjant per llocs realment molt bonics d´aquesta terra, el meu marit i jo decidirem tornar a Espanya ja que de no ser així ens quedaven allí definitivament i aquesta no era la nostra idea. Així que al principi de 2008 tornaren cap a Espanya!.

A Espanya, sobretot el meu marit, va treballar, com a consultor farmacèutic des de la nostra casa en La Sella (Pedreguer), en un programa informàtic molt novedos d’ajuda a la decisió clínica en hospitals de la Comunitat de Madrid. Jo li ajudava una mica amb aquesta feina, encara que en realitat em vaig dedicar més a la meua faceta emprenedora i a l’ensenyança. Amb l’ajuda del meu marit,vaig crear, dissenyar i composar unes targetes de felicitació inspirades en la natura i el positivisme. Aquestes tingueren una gran acollida a Anglaterra, on l’ús de targetes de felicitació està molt establida. A més les vaig comercialitzar en Bulgària y Sudàfrica.

Després d´un temps, li oferiren al meu marit una feina interessant a Mallorca relacionada amb el que estava fent en hospitals a Madrid, però ara es tractava d’una empresa americana, així que sense més pensar ens decidirem mudar l’any 2010 a Palma de Mallorca. Palma ha segut una experiència fantàstica!!. Mallorca és genial, és un lloc preciós on pots passar-ho bé a la vegada que treballes!. Pots gaudir de les millors platges que he vist mai! Millor que les del Carib!. Si t´agrada el senderisme hi ha unes rutes per la Tramuntana realment molt boniques amb vistes espectaculars! I a més, la ciutat de Palma és molt acollidora per visitar. El menjar mallorquí és molt típic i molt autèntic. A Palma he estat treballant en oficina de farmàcia, donant classes d’angles i sempre compaginant amb les meus ganes emprenedores de fer coses i les del meu marit.

Nosaltres busquem sempre oportunitats allí on estem. També durant aquest temps he pogut participar en carreres populars, he esquiat en Bansko (Bulgaria), sempre gaudint d’una de les coses que m´agrada molt, l’esport a l´aire lliure. L’estada a Mallorca ha segut uns anys de treballar i gaudir al mateix temps! També hem aprofitat per visitar totes les Illes Balears ic onèixer la gent i les tradicions de la zona. A més hem viatjat per molts llocs dins i fora d´Europa. En unes paraules, Mallorca, les Balears i el nostre temps en estes terres ha segut tota una experiència!

Després de mes o menys dos anys a Palma, decidirem mudar-nos a Madrid, doncs les oficines centrals de l’empresa on treballa el meu marit estan ubicades ací i la implantació del sistema informàtic a Mallorca ha finalitzat. A més a més, a la Península podem viatjar més fàcil cap a la nostra terra ja que hem decidit ser PARES!. Estem a Madrid des de gener d’enguany i la veritat es que m’agrada!.

Com a qualsevol altre lloc, viure a Madrid també té una part millor que l’altra. No hi ha un lloc perfecte. Madrid és una gran ciutat on pots trobar moltes oportunitats tant per la part professional com la personal. Per contra, Madrid no te mar! Encara que la part que més trobe a faltar en aquest moment tan especial de la nostra vida on anem a ser pares, i encara que tinc al meu germà a Madrid, és la família i sobretot als meus pares i futurs iaios.

Hem decidit tindre a la nostra petitona, ací a Madrid. El meu marit necessita estar a prop de les oficines i ens resulta més fàcil tindre tot el seguiment de l’embaràs ací. Siena és el nom que li anem a posar i encara que naixerà a Madrid passarem tot el temps que puguem a la nostra terra valenciana. Volem que Siena sigui dels dos llocs, del poble i de ciutat! Ens agradaria que gaudira de la nostra natura, de les nostres tradicions, de la família, de la mar...!!, tant com nosaltres de petits ho hem gaudit. També que la família ho passara bé i poguera compartir el major temps possible amb ella.

Vindre a Madrid i decidir tindre a Siena ací, no ha segut decisió fàcil ja que a més se que no podré disposar de l’ajuda física i el suport que desitjaria de la meua gent al voltant, encara que mirant la part positiva, és per a mi i el meu marit, com a pares primerencs, tot un repte ser pares fora de la nostra terra natal!. Estem molt feliços! Siena està molt prop d’arribar! Ja tots estem esperant-la!!.

Per acabar vull agrair un altra vegada a Miguel per brindar-me l’oportunitat de contar un poc la nostra experiència i m’agradaria que més joves gaters amb histories emprenedores i de superació personal també participaren! Convide a la gent a viure noves situacions i conèixer noves oportunitats!Realment l’experiència ho val i encara que trobes en falta moltes coses, les més importants estan amb tu sempre, estigues on estigues!. GRÀCIES!!"

A la composició fotogràfica teniu alguns dels llocs típics d’on Angélica ha estat vivint. Ella mateixa comenta cada foto, d’esquerra a dreta i de dalt a baix: a la primera, estic a Anglaterra, en farmàcia Torquay (Devon);  la segona és una fotografia del tipic temps angles, estic en un lloc que es molt bonic nomenat Cockington, en Anglaterra (Devon); a la tercera, estic participant en una marató en Palma de Mallorca, va ser genial!; a la quarta, esquiant a Bansko (Bulgaria), esport que m’agrada molt; a la cinquena, de viatge a New York en el famós Times Square. Era pel 14 de Febrer i feia tant de fred que el cor que es veu a la foto estava fet de blocs de gel i no es derretien ni mica! Recorde que feia molt de fred!! Estavem a uns -20 graus!!. A la sisena estem a Mallorca, en una de tantes espectaculars vistes que hi ha en aquesta terra molt prop del famós lloc de “Sa Foradada”, on es molt típic anar a veure la posta de sol. Finalment, la setena és l’acomiat que en feren els companys de l’hospital de Exeter, quan després de dos anys treballant amb ells vaig decidir acabar per tornar cap a Espanya.

 

0 comentarios