Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

CINC ANYS SENSE PEPE "NELA", el cabo

CINC ANYS SENSE PEPE "NELA", el cabo
Servixca aquest escrit per recordar al cabo "Nela", aquell policia local que va treballar i lluitar primer per la seua feina, després per a traure endavant la seua família i després per poder aguantar el cor que batia sense parar dins d'ell. La Policia Local de Gata, per mig de la seua pàgina i el seu facebook, així com els seus fills, han fet memòria de la trista i emotiva efemèride. L'1 de maig de 2008 ens va deixar Pepe "Nela" als veïns, companys, amics i, sobre tot, a la seua família.
Seguim l'escrit de la Policia, que ha recordat al seu amic i company en este dia: "Queremos honrar la memoria de D. José Pedrós, ya que hoy se cumple un lustro de su fallecimiento. D. José, más conocido como "Pepe Nela", fue el primer cabo de la Policía Local de Gata de Gorgos, desempeñando la Jefatura durante muchos años y hasta que la salud se lo permitió. Recordado con cariño por los vecinos de la población, Pepe era de los policías de la vieja escuela, de los que prestaban servicio las 24 horas del día, los que no conocían eso del descanso semanal y de los que siempre sabías que podías contar con él para lo que fuese. Cuenta de ello, puede dar su familia, a quienes también queremos tener presentes en este día, quienes se sienten orgullosos de haberlo podido disfrutar doblemente, como policía cuidando de ellos en la calle, y disfrutando de él como padre, en casa. Querido Pepe, allá donde te encuentres, esta Policía Local seguirá teniéndote tan presente como si cada día vinieses a trabajar, como lo hiciste toda tu vida, ya que formaste y seguirás formando, parte de ella."
 
FONT: Policia Local de Gata.

2 comentarios

Manolo -

Va un abrazo muy grande para su familia. Porque es como si fuese mi familia. Y decir, que me siento orgulloso de haber estado bajo sus ordenes, de haberlo tenido como compañero y amigo...

Juan Pedrós Talens -

Gràcies Miguel per les teues paraules de record. A l'igual que els he dit als companys de mon pare, en nom d'ell, de ma mare dels meus germans i el meu moltes gràcies per recordar-lo. El dia que ens va deixar jo vaig demanar a tots que es cuidaren la memòria i així recordar-lo ja que ningú mor mentre es recordat. A dia de hui tots han complit i això ens ajuda a viure sense ell. Una vegada més moltes gràcies.