Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

DEMÀ, TRES ANYS DEL BLOG "CRONISTA DE GATA"

Així és. Arriba la vesprada i com es diu, encara que siga de festes, qui no fa la vespra no fa la festa. Ara estem fent ja la vespra. Demà és 10 d'abril de 2013 i un 10 d'abril però de 2010, per la vesprada, va començar l'aventura.

Per a demà els conte moltes coses a l'especial. Per a demà també està preparada una fotografia que els impactarà per ser molt curiosa. No he pogut seleccionar per temes les fotografies antigues però les relacionades a festes, ja siguen patronals o de l'any, s'emporten el major nombre, de ben segur.

Demà, tot tindrà caràcter d'aniversari. Un amic em deia perquè no poses un pastel amb tres ciriets. No em va a mi això, és preferible contar, parlar, descobrir...FINS DEMÀ QUE FAREM EL TERCER ANIVERSARI DEL BLOG.

3 comentarios

Un amic -

Ho senc molt, però ha sigut un "prompte" meu que no té cap justificació, desprès de tornar a llegir el teu comentari. De vegades els estats anímics ens juguen estes males pasades i a mi m'ha ocorregut així. Vertaderament, en un estat d'ànim molt més relaxat comprenc, i qualsevol ho pot comprendre, que no hi ha ni un mínim motiu de menyspreu en el teu comentari. Si hi ha algú que deu demanar disculpes sóc jo i no tu. Per tant pregue me les acceptes i que consideres nul eixe comentari meu sense cap sensatesa. Un abraç i a pels quatre anys. Molts ànims.

CRONISTA DE GATA -

A "un amic":
Primer que res, jo no he volgut menysprear el comentari dels ciriets, ni molt més, i menys al millor amic que tinc...simplement ho deia com a comentari. Demane disculpes. Gràcies per la felicitació i pel que respecta a la historia, actes i cròniques de l'església dir-te que com també m'encarregue de l'Arxiu Parroquial, que no del municipal -això ho fa una altra persona- tinc la tendencia. A l'església es guarden moltes històries també. Jo he publicat, sobre tot a "Sabieu...? quan he trobat històries de tot tipus, però ja dic quan he trobat. Tal vegada em resulte més fácil conèixer la historia de l'església de Gata, perquè la tinc quasi tota. Una vegada més gràcies per la teua felicitació i reitere les meues disculpes.

Un amic -

Comprenc les teues preferències de contar, parlar i descobrir, d'això es tracta, però les propostes més sinceres d'un usuari del blog, endemés d'un amic, de posar un foto d'un pastís amb tres ciris per donar-li imatge al tercer aniversari, no deurien menysprear-se tant públicament. Pense que no ha estat gens encertat este comentari que s'havera pogut obviar sense més. De tota manera felicitats pels tres anys de blog i si vols un consell, per poder seguir endavant millorant cada dia hi ha que ser valents fent propostes innovadores, sense caure tant en la rutina de parlar màximament de tot allò que envolta a l'esglèsia i els seus actes. A Gata, si es busca i s'escorcolla, hi han històries, succeïts i noticies de tot tipus. Parlar d'elles sense por, pese a qui li pese, és contar la realitat del nostre poble.