Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

DES D'ON VISITES EL BLOG DEL CRONISTA DE GATA ?

DES D'ON VISITES EL BLOG DEL CRONISTA DE GATA ?

Pots fer el comentari ací mateix a aquesta entrada o al meu correu que tens a la part dreta de la capçalera: mivisig@hotmail.com. És una manera de conèixer des d’on segueixes el blog. Tots els dies posaré la mateixa pregunta i també si ja he obtés respostes.

Animeu-se i comenteu. Potser que obrigues el blog des de GATA, que lògicament seran els que més, però quasi m’interessa més si s’obri de la comarca de la MARINA ALTA; des d’alguna part de la COMUNITAT VALENCIANA, algun lloc d’ESPANYA o altra part del MÓN. Podeu detallar el lloc concret i què esteu fent allà i així anirà el blog descobrint amics anònims o no tant que visiten el blog periòdicament o espontàniament o per casualitat, si sou gaters de naixença o d’adopció i perquè l’obriu dia a dia...

El CRONISTA DE GATA et fa la pregunta: DES D’ON VISITES EL BLOG ?.

Gràcies a totes i tots i espere les vostres respostes, algunes de les quals poden resultar tota una sorpresa.

¡¡ Ja comencem en este precís moment !!.

TENIM LA PRIMERA RESPOSTA (20.38 hora espanyola; 13,38 hora a Perú -set hores de diferència-): des del PERÚ. Vicent Font Pedro.

"El visite des de Perú, i quasi tots els dies, pues es la manera que tinc d'estar al dia del que passa a Gata. T'estic molt agrait per la tasca que fas, per a mí es com estar durant uns minuts al meu poble".

 

6 comentarios

Vicente Pedro -

Desde Cerdanyola del Vallés ( Barcelona), que es donde vivo de momento. Este blog nos hace estar más cerca de gata. Enhorabuena.

Manolo -

Desde Gata, no hay día que pase que no le de un vistazo a lo que coloque nuestro Cronista de Gata de Gorgos, buena labor la que realiza, para tenernos informados.-

Mª Josefa Salvá Ferrer -

Desde Valencia y así estoy al corriente de todas las actividades y novedades de Gata

Anònima -

Jo ho visite des de prop de València (Silla), i com Vicent, és estar en el teu poble, almenys un ratet.

CRONISTA DE GATA -

Gràcies, Vicent:
Eres el primer en conestar i ho passe a la portada. Això tracte, de que els gaters i els que estimen el poble, estiguen informats allà on estiguen i coneguen la història i les fotografies antigues.

vicent font pedro -

el visite des de perú, i quasi tots els dies, pues es la manera que tinc d'estar al dia del que passa a Gata. T'estic molt agrait per la tasca que fas, per a mí es com estar durant uns minuts al meu poble.