Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

EL RECTOR GATER VICENT FONT I PEDRO, premi "9 d'Octubre" de Xàbia

EL RECTOR GATER VICENT FONT I PEDRO, premi "9 d'Octubre" de Xàbia

El reconeixement és als valors solidaris; també està premiada la Xarxa de Dones

El rector gater VICENT FONT I PEDRO serà premiat el pròxim 9 d’Octubre amb els tradicionals guardons que atorga l’Ajuntament de Xàbia. Com tots sabeu -podeu seguir la informació ací al blog i just baix d’aquesta entrada es recull la segona pàgina de tres d’un article seu publicat al programa de festes de la Mare de Déu de Loreto de Xàbia 2012- Vicent Font està de rector a les parròquies de Santa Rosa de Lima al Perú. El poble és complicadíssim de pronunciar, però la zona és a l’extraràdio de la capital del Perú, Lima. El premi es va fer públic despúsahir, al ple de l’Ajuntament xabienc.

El diari LAS PROVINCIAS de hui divendres ho publica amb el titular: la Marina. "Vicent Font y la xarxa de Dones, premios 9 d’Octubre. Vicent Font està premiat als valors solidaris. Ací teniu l’enllaç de la notícia: http://www.lasprovincias.es/v/20120831/marina/vicent-font-xarxa-dones-20120831.html.

A la fotografia teniu a Vicent Font, el dia de la baixada aquest any (20 d’agost) que era el segon dia de la novena especial, amb motiu de la celebració del 250 aniversari Ermita-Crist.

1 comentario

vicent font i pedro -

Agraisc moltíssim aquest premi en primer lloc per que és a la solidaritat, i per tant m'alegra, encara que ja m'agradaria ser un poc més solidari de veres, perque a la fí, sols soc un instrument de Déu. Qui realment está siguent solidari es la gent que amb la seua generositat, per tant amb la seua solidaritat estan fent possible aquests milacres de que els xiquets més pobres i oblidats tinguen escola i una colla de vells, també oblidats, puguen menjar cada dia un plat de calent. La gent de Gata i Xàbia que recolza amb els seus donatius és la que es mereix el premi. En segon lloc sí he de dir que m'alegra i molt perque el premi es de Xàbia, i com tots els que em coneixen saben, després de Gata el considere el meu segón poble: allí he passat mesos d'estiu des de la meua infantesa, allí tinc molts i bons amics, allí he estudiat, i també a nivell religiós, la parròquia de Xàbia es com la meua segona casa després de la de sant Miquel. Com diuen algunes persones majors de Gata: si em perd, que em busquen a Xàbia. Gràcies, moltes gràcies, a l'ajuntament de tan volgut poble. Per ser realistes, estic segur que hi ha moltíssima més gent que es mereix aquest reconeixement abans que jo (els assegure que no es falça humilitat) i ahí un motiu més d'agraiment a Déu per donar-me tants i tan bons amics. Ho dic perque dins la corporació xabiera, en varios partits tinc persones que em volen i m'aprecien, des de l'alcalde a l'oposició passant pel partit que governa amb l'alcalde: Chulvi, Juanlu, Oscar, Eduardo, Pepa, VIcent, Cesc, etc. Si em deixe algún, demane perdó. Des del pacífic, gràcies per recordar-se'n d'un gater orgullós de ser-ho i al mateix temps enamorat de Xàbia. Que sort tenim els que hem nascut baix el montgó. Gràcies a Déu, ell és amor, per tant, ell és solidaritat.