Blogia
CRONISTA DE GATA DE GORGOS

LA PREMSA VA PARLAR DE GATA, sobre una valla al terme de Gata que anuncia sexe virtual

LA PREMSA VA PARLAR DE GATA, sobre una valla al terme de Gata que anuncia sexe virtual

Encara que fa ja quatre dies que es va publicar, ho he descobert hui a la premsa digital. El diari Levante-emv publicava el passat dissabte 7 d’abril, Dissabte Sant, una notícia que feia referència a Gata en la secció de Comarcas: "Gata ordena tapar los pechos de una mujer de una valla que anuncia sexo virtual". El subtítol: "La alcaldesa afirma que la publicidad, que está en la carretera a Xàbia, incumple las ordenanzas". L’article és d’Alfonso Padilla, igual que la foto de A.P.F. que té el següent peu: "Una mancha blanca para cubrir el "top-less" del polémico cartel".

Ho podeu comprovar. L’arbre que asoma per darrere la fotografia -la fotografia del blog és meua- és el de la Rana, conegut paratge gater. El curiós article el podeu llegir punxant a l’enllaç: http://www.levante-emv.com/comarcas/2012/04/07/gata-ordena-tapar-pechos-mujer-valla-anuncia-sexo-virtual/895787.html.

FONT: diari Levante-EMV dissabte 7-4-2012.

2 comentarios

La tia cuca -

A mi m'hauria agradat més si la dona que va tapar cosetes a l'Art al Vent haguera fet un biquini per a esta xicona, estaria més original.

Mamen -

Em pareix molt bé que hagen tapat tot! Jo em vaig sentir ofesa, i no entenc els que critiquen l'actitut de l'Ajuntament, el poble ha de fomentar el turisme i les nostres costums i els anunciants a les valles han de mostrar el seu producte afavorint les activitats que tenim. En la meua opinió aquesta valla el que promocionava era turisme sexual i no és la imatge que jo vull per al meu poble. Ací no és Cuba ni Tailandia. Així és que molt ben fet de tapar a la xicona.